Šis Italijoje esantis bandymų poligonas yra viena iš nedaugelio vietų pasaulyje, kur automobilių gamintojai gali laisvai išbandyti transporto priemonių maksimalų greitį. Atsižvelgiant į „33 Stradale“ paskirtį, tai yra ypatingai svarbu, nes daugelis būsimų savininkų tikisi išskirtinių dinaminių savybių ir nepriekaištingos techninės kokybės.
„Alfa Romeo“ inžinieriai patvirtino, kad „33 Stradale“ gali ne tik iki 100 km/val. įsibėgėti vos per tris sekundes, bet ir pasiekti įspūdingą maksimalų 333 km/val. greitį.
Pirmieji šio automobilio bandymai vyko „Balocco“ testavimo poligone – tai pagrindinė „Stellantis“ koncerno prototipų bandymų vieta. Ten įvairiomis sąlygomis buvo kruopščiai tikrinamas konstrukcijos tvirtumas.
Bandymų poligone taip pat buvo tikrinamas vairo mechanizmo, pakabos, variklio, pavarų dėžės darbas. Inžinieriai taip pat atliko intensyvius dviejų važiavimo režimų bandymus, siekiant įsitikinti, jog kiekvienas iš jų sukurtų skirtingą važiavimo patirtį.
Būsimi „33 Stradale“ vairuotojai galės rinktis iš dviejų važiavimo režimų: „Strada“ ir „Pista“. Pirmasis, skirtas važinėjimui bendro naudojimo keliais, užtikrina sklandų galios tiekimą, švelnų pavaros perjungimą ir komfortišką pakabos darbą, o išmetimo sistemoje esantys vožtuvai atsidaro tik pasiekus 4 000 aps/min. ribą.
Antrasis važiavimo režimas skirtas lenktynių trasoms. Įjungus šį režimą, jis aktyvuoja agresyvesnę variklio valdymo programą, paaštrina akceleratoriaus, vairo mechanizmo, pavarų dėžės darbą ir žinoma – atidaro išmetimo sistemoje esančius vožtuvus, jog galėtumėte klausytis ausį džiuginančių variklio melodijų.
„Baloco“ bandymų poligone „Alfa Romeo“ taip pat atliko intensyvius „Brembo“ stabdžių sistemos testus. Šių bandymų rezultatas – automobiliui važiuojant 100 km/val. greičiu, sustojimo distancija yra trumpesnė negu 33 metrai.
„Alfa Romeo 33 Stradale“ yra riboto leidimo modelis, skirtas paminėti legendinio „Alfa Romeo 33“ debiutą septintajame dešimtmetyje.
Išlaikant originalaus modelio filosofiją, naujasis automobilis siekia tapti išskirtiniu ir kolekcininkų geidžiamu kūriniu. „Alfa Romeo“ planuoja pagaminti tik 33 šio modelio vienetus, o kiekvieno kaina siekia apie 3 mln. eurų.