Tuo tarpu „Mazda“ atstovams mūsų šalyje sekėsi geriau. Vien 2019 metais metais Lietuvoje buvo užregistruotos trys naujos „Mazda MX-5“, o praėjusiais metais – vienas egzempliorius.
Panašią tendenciją išvystume ir europiniu mastu. 2018 metais „Mazda“ į Europą išsiuntė beveik 14 tūkst. „MX-5“ rodsterių. Tuo tarpu „Fiat“ – per pus mažiau – 7698.
Iš pradžių „Fiat 124 Spider“ pasitraukė iš Europos, kur įsigalioję griežtesni taršos reikalavimai paskatino gamintoją apsvarstyti savo prioritetus. Kadangi kompaktiškų rodsterių segmentas Europoje nėra didžiulis, „Fiat“, regis, nusprendė, jog „124 Spider“ esantis 1,4 litro motoras nėra vertas investicijų, kurių dėka automobilis galėtų praeiti gana brangią homologaciją, tad šiandien „Abarth 595“ yra vienintelis koncerno automobilis, kuris naudoja galingą 1,4 litro darbinio tūrio variklio versiją.
Pasitraukęs iš Europos rinkos, išvaizdus „Fiat 124 Spider“ vis dar buvo eksportuojamas į Japoniją, Australiją bei Šiaurės Ameriką, tačiau prasidėjus 2021-iesiems „Fiat“ paskelbė žinią, jog ir šiuos regionuose stabdoma „Fiat 124 Spider“ prekyba ir šio modelio gamyba.
Dabar – jis oficialiai pateko į „Fiat“ istorijos vadovėlius. Vos keletą metų gamyboje išbuvęs automobilis nesugebėjo pateisinti „Fiat“ bendrovės lūkesčių. Kita vertus, jeigu ne „Fiat“, šiandien, ko gero, „Mazda“ nebūtų sau leidųsi sukurti ketvirtos kartos „Mazda MX-5“.