Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu „Ferrari“ markės automobilius dievinate tik dėl atmosferinių benzininių variklių - pradėkite ieškoti kitos markės. „Ferrari“ pristačiusi „488 GTB“ ne tik atnaujino „458 Italia“, bet ir atsisakė 4.5 litro, 8 cilindrų atmosferinio variklio. Jo vietą užėmė 3.9 litro, 8 cilindrų turbo-benzininis agregatas.
Nors daugelis šios markės fanų dabar greičiausiai tikisi išgirsti tik turbinų švilpimą ir nieko daugiau, mes norime Jus nuraminti. Kitaip negu vokiečiai, kurie į pagalbą pasitelkia garso kolonėles, italai stengiasi variklių skleidžiamą garsą pateikti kuo natūraliau. Juk tai entuziastams skirta simfonija!
Pastarosiomis dienomis Maranelo mieste zujantis „Ferrari 488 GTB“ bandomieji automobiliai atkreipė ne vieno praeivio dėmesio, ypač tų, kurie stengiasi užfiksuoti būtent tokius automobilius.
Tokių vaizdo įrašų dėka galime ne tik pamatyti, bet ir išgirsti kaip skamba naujasis 3.9 litro, 8 cilindrų turbo-benzininis variklis.
Ačiū dievui, jog jis neskamba kaip dar vienas dulkių siurblys.
Jeigu „Ferrari“ markės automobilius dievinate tik dėl atmosferinių benzininių variklių - pradėkite ieškoti kitos markės. „Ferrari“ pristačiusi „488 GTB“ ne tik atnaujino „458 Italia“, bet ir atsisakė 4.5 litro, 8 cilindrų atmosferinio variklio. Jo vietą užėmė 3.9 litro, 8 cilindrų turbo-benzininis agregatas.
Nors daugelis šios markės fanų dabar greičiausiai tikisi išgirsti tik turbinų švilpimą ir nieko daugiau, mes norime Jus nuraminti. Kitaip negu vokiečiai, kurie į pagalbą pasitelkia garso kolonėles, italai stengiasi variklių skleidžiamą garsą pateikti kuo natūraliau. Juk tai entuziastams skirta simfonija!
Pastarosiomis dienomis Maranelo mieste zujantis „Ferrari 488 GTB“ bandomieji automobiliai atkreipė ne vieno praeivio dėmesio, ypač tų, kurie stengiasi užfiksuoti būtent tokius automobilius.
Tokių vaizdo įrašų dėka galime ne tik pamatyti, bet ir išgirsti kaip skamba naujasis 3.9 litro, 8 cilindrų turbo-benzininis variklis.
Ačiū dievui, jog jis neskamba kaip dar vienas dulkių siurblys.