• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Saugumo testai rodo, kad „Smart ForTwo“ yra ganėtinai saugus automobilis. Speciali kėbulo konstrukcija puikiai apsaugo keleivius, o smūgiai parodė, kad lanžeronai deformuojasi minimaliai. Nors „Smart“ padarė didelį šuolį į priekį mažų mašinų saugumo srityje, tačiau realaus gyvenimo įvykių statistikos rodo ką kitą, bei pabrėžia saugumo testų netikslumus.
„ForTwo“ yra vienas mažiausių šiuo metu gaminamų automobilių, tačiau lyginant su „BMW Isetta“, jis yra 23 centimetrais platesnis, 20cm aukštesnis ir 45 centimetrais ilgesnis, o masės atžvilgiu – dvigubai sunkesnis. Tai neverčia palankiau vertinti „Smart“, tik dar prasčiau prieš akis atrodo „Isetta“.


Pirmą kartą mašina buvo parodyta 1998 metų Paryžiaus automobilių parodoje. Ankstyvieji modeliai galėjo gabenti du žmones ir turėjo gale sumontuotą trijų cilindrų variklį, generuojantį 45 arklio galias. Dabartinis modelis turi visus 83 ristūnus, dėka mažutės sraigės šalimais. Skaičiuojant procentais, tai didelis galios šuolis, tačiau tai ne technika su kuria keliausite į drago trasą. Reklaminėje kampanijoje buvo pabrėžiama, kad „Smart“ puikiai telpa skersas į paralelinę stovėjimo vietą. Nors iš tiesų, nemažoje dalyje šalių tai yra nelegalu. Taip pat reklamos kampanija garsiai skelbė, kad „ForTwo“ yra pats ekonomiškiausias dvivietis automobilis, tuo pačiu nuslėpdama, kad rinkoje yra ne vienas ekonomiškesnis ir daugiau sėdimų vietų turintis automobilis.


Tačiau čia kalbame apie saugumą, o šioje srityje „Smart“ stiprioji pusė kartu yra jo Achilo kulnas. Būtent gamintojo išgirtas stiprus ir kietas kėbulas yra skaudžių pasėkmių priežastis. Taip yra todėl, kad lanžeronai praktiškai nesusilanksto, taip sugerdami smūgio energiją, todėl pastaroji keliauja per kur tik gali – ir per mašiną ir per keleivius. JAV atliktas bandymas tai įrodė – „ForTwo“ kaktomuša susidūrė su „Mercedes-Benz C klase“, ko pasekoje mažylis pakilo į orą ir apsisuko 450 laipsnių, o imitacinė lėlė parodė, kad žmogus nebūtų išgyvenęs tokio smūgio.


Kaip teigia bandymams vadovavęs Deividas Zubis: „Net ir prastai suprojektuota didelė mašina yra saugesnė už puikiai pagamintą mini automobilį, bet to standartiniai saugomo bandymai neparodys, o jei jums rūpi saugumas, rinkitės didesnį ir sunkesnį modelį“. Šiam teiginiui antrina ir statistika – mažuose automobiliuose žūsta dvigubai daugiau žmonių, nei didesniuose.


Taigi apibendrindami pasakysime, kad „Smart ForTwo“ yra protingai suprojektuotas ir tikrai saugus mikro automobilis, kuriam saugumo srityje dar toli iki įprastų sedanų. Ne visada geriausias yra tinkamiausias.



Saugumo testai rodo, kad „Smart ForTwo“ yra ganėtinai saugus automobilis. Speciali kėbulo konstrukcija puikiai apsaugo keleivius, o smūgiai parodė, kad lanžeronai deformuojasi minimaliai. Nors „Smart“ padarė didelį šuolį į priekį mažų mašinų saugumo srityje, tačiau realaus gyvenimo įvykių statistikos rodo ką kitą, bei pabrėžia saugumo testų netikslumus.
„ForTwo“ yra vienas mažiausių šiuo metu gaminamų automobilių, tačiau lyginant su „BMW Isetta“, jis yra 23 centimetrais platesnis, 20cm aukštesnis ir 45 centimetrais ilgesnis, o masės atžvilgiu – dvigubai sunkesnis. Tai neverčia palankiau vertinti „Smart“, tik dar prasčiau prieš akis atrodo „Isetta“.


Pirmą kartą mašina buvo parodyta 1998 metų Paryžiaus automobilių parodoje. Ankstyvieji modeliai galėjo gabenti du žmones ir turėjo gale sumontuotą trijų cilindrų variklį, generuojantį 45 arklio galias. Dabartinis modelis turi visus 83 ristūnus, dėka mažutės sraigės šalimais. Skaičiuojant procentais, tai didelis galios šuolis, tačiau tai ne technika su kuria keliausite į drago trasą. Reklaminėje kampanijoje buvo pabrėžiama, kad „Smart“ puikiai telpa skersas į paralelinę stovėjimo vietą. Nors iš tiesų, nemažoje dalyje šalių tai yra nelegalu. Taip pat reklamos kampanija garsiai skelbė, kad „ForTwo“ yra pats ekonomiškiausias dvivietis automobilis, tuo pačiu nuslėpdama, kad rinkoje yra ne vienas ekonomiškesnis ir daugiau sėdimų vietų turintis automobilis.


Tačiau čia kalbame apie saugumą, o šioje srityje „Smart“ stiprioji pusė kartu yra jo Achilo kulnas. Būtent gamintojo išgirtas stiprus ir kietas kėbulas yra skaudžių pasėkmių priežastis. Taip yra todėl, kad lanžeronai praktiškai nesusilanksto, taip sugerdami smūgio energiją, todėl pastaroji keliauja per kur tik gali – ir per mašiną ir per keleivius. JAV atliktas bandymas tai įrodė – „ForTwo“ kaktomuša susidūrė su „Mercedes-Benz C klase“, ko pasekoje mažylis pakilo į orą ir apsisuko 450 laipsnių, o imitacinė lėlė parodė, kad žmogus nebūtų išgyvenęs tokio smūgio.


Kaip teigia bandymams vadovavęs Deividas Zubis: „Net ir prastai suprojektuota didelė mašina yra saugesnė už puikiai pagamintą mini automobilį, bet to standartiniai saugomo bandymai neparodys, o jei jums rūpi saugumas, rinkitės didesnį ir sunkesnį modelį“. Šiam teiginiui antrina ir statistika – mažuose automobiliuose žūsta dvigubai daugiau žmonių, nei didesniuose.


Taigi apibendrindami pasakysime, kad „Smart ForTwo“ yra protingai suprojektuotas ir tikrai saugus mikro automobilis, kuriam saugumo srityje dar toli iki įprastų sedanų. Ne visada geriausias yra tinkamiausias.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų