„Komanda man net patikėjo automobilį kvalifikacijoje. Kita vertus, prieš Europos Le Mans serijos etapą Silverstone trasoje, aš pusdienį praleidau „IZone“ simuliatoriuje ir man tai padėjo jau nuo pirmų ratų būti greitu labai sudėtingoje trasoje. Esu tikras tik dėl vieno dalyko – tie kompiuterinių lenktynių dalyviai, kurie niekada nelenktyniavo tikrose lenktynėse, bet praleidžia daug laiko prie kompiuterio, visada yra greitesni už mus, realaus pasaulio lenktynininkus. Duodamas interviu Niurburgringo lenktynių komentatoriams buvau labai atviras – man trūksta išcentrinių jėgų, kad pajusčiau kaip valdyti automobilį. Nors vaizdas, vairo ir pedalų pojūčiai beveik 100% atitinka tikrą lenktyninį automobilį“, – sako lenktynininkas Gustas Grinbergas.
Kol visos pasaulio lenktynės sustabdytos, Gustas treniruojasi namuose. Jis sako, kad kai bus leista lenktyniauti, komandoms prireiks gerai fiziškai pasiruošusių pilotų. Tie, kurie neskirs tam dėmesio bus labai greitai išmesti iš rinkos. Porą ir daugiau valandų praleisti lenktyninio automobilio kokpite nėra lengva. Perkrovos ir temperatūra labai didelės, todėl tinkamas pasiruošimas būtinas. Lietuvis yra pasiruošęs ir tikisi tęsti lenktynių sezoną, juo labiau, kad jau gavo kvietimus iš pirmaujančių Europos Le Mans Serijos (LMP2 ir LMP3), IMSA (Audi GT3), NASCAR komandų.
Nedaugeliui lenktynininkų šiemet pavyko sėsti už tikro lenktyninio automobilio vairo. Covid-19 sustabdė visas lenktynes, bet Azijos Le Mans Serijos (AsLMS) organizatoriai spėjo apdovanoti nugalėtojus. Tailande vasario 27 dieną metų naujoko titulu pagerbtas ir „Rick Ware Racing“ komandai padėjęs iškovoti čempionų titulą, Gustas Grinbergas šiuo metu siekia karjeros virtualiame pasaulyje. Tai daro ir geriausi pasaulio lenktynininkai, o lietuviui sekasi visai neblogai.
Jis nugalėjo keliuose virtualiuose IMSA etapuose (JAV ilgų distancijų čempionate) ir gana sėkmingai su tarptautine „SimRacing Channel“ komanda lenktyniauja legendinėje Niurburgringo trasoje. IMSA lenktynės sulaukia apie 5 000 žiūrovų ir pirmaujantis lietuvis čia minimas labai dažnai. Bet Niurburgringo lenktynių transliacijos yra dar populiaresnės. Jas stebi beveik 70 000 žmonių, o komentuojama vokiečių ir anglų kalbomis.
„Jau anksčiau naudodavau simuliatorių norėdamas susipažinti su tikromis trasomis. Tai man padėjo būti greitu Europoje, Malaizijoje ir Tailande. Australijoje mes taip pat buvome greičiausi, bet niekada iki tol nebuvau išbandęs „The Bend“ trasos simuliatoriuje. Todėl labai sunku pasakyti, kiek simuliatorius padeda tikroms lenktynėms. Į Australiją buvau pakviestas padėti komandai likus kelioms dienoms iki lenktynių. Gavau kvietimą sekmadienio naktį, išskridau pirmadienį. Ketvirtadienį pėsčias apėjau daugiau nei 7 km ilgio trasą, o penktadienį jau važiavau su man iki tol nepažintu LMP2 kategorijos automobiliu. Ir visai neblogai pavyko“, – pasakoja Gustas.
Nedaugeliui lenktynininkų šiemet pavyko sėsti už tikro lenktyninio automobilio vairo. Covid-19 sustabdė visas lenktynes, bet Azijos Le Mans Serijos (AsLMS) organizatoriai spėjo apdovanoti nugalėtojus. Tailande vasario 27 dieną metų naujoko titulu pagerbtas ir „Rick Ware Racing“ komandai padėjęs iškovoti čempionų titulą, Gustas Grinbergas šiuo metu siekia karjeros virtualiame pasaulyje. Tai daro ir geriausi pasaulio lenktynininkai, o lietuviui sekasi visai neblogai.
Jis nugalėjo keliuose virtualiuose IMSA etapuose (JAV ilgų distancijų čempionate) ir gana sėkmingai su tarptautine „SimRacing Channel“ komanda lenktyniauja legendinėje Niurburgringo trasoje. IMSA lenktynės sulaukia apie 5 000 žiūrovų ir pirmaujantis lietuvis čia minimas labai dažnai. Bet Niurburgringo lenktynių transliacijos yra dar populiaresnės. Jas stebi beveik 70 000 žmonių, o komentuojama vokiečių ir anglų kalbomis.
„Jau anksčiau naudodavau simuliatorių norėdamas susipažinti su tikromis trasomis. Tai man padėjo būti greitu Europoje, Malaizijoje ir Tailande. Australijoje mes taip pat buvome greičiausi, bet niekada iki tol nebuvau išbandęs „The Bend“ trasos simuliatoriuje. Todėl labai sunku pasakyti, kiek simuliatorius padeda tikroms lenktynėms. Į Australiją buvau pakviestas padėti komandai likus kelioms dienoms iki lenktynių. Gavau kvietimą sekmadienio naktį, išskridau pirmadienį. Ketvirtadienį pėsčias apėjau daugiau nei 7 km ilgio trasą, o penktadienį jau važiavau su man iki tol nepažintu LMP2 kategorijos automobiliu. Ir visai neblogai pavyko“, – pasakoja Gustas.