Taigi, naujos kartos „Infiniti Q60“ kupė bus komplektuojamas tik su dviem varikliais. Patys pigiausi modeliai turės 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis. Šis motoras išvystys 333 arklio galias ir 479 Nm sukimo momentą. Šiuo metu šis agregatas yra montuojamas į „Mercedes SL“ ar „Mercedes GL“ modelius, tad jo galimybės nereikėtų abejoti.
8 cilindrų motoras turėtų išspausti daugiau nei 400 arklio galių ir tikrai nebus toks galingas kaip „Mercedes Benz“ modeliuose, tačiau skirtumai slypės ne techninėje, bet elektroninėje dalyje.
Kaip manote, ar „Infiniti“ nusprendė teisingai atsisakydama japoniškų motorų?
Detroito automobilių parodoje pademonstruotas „Infinti Q60“ konceptas, šių metų pabaigoje pateks į serijinę gamybą ir bus komplektuojamas su „Mercedes Benz“ benzininiais varikliais.
Turbūt daugeliui kilo klausimas - „Kodėl japoniškas automobilis turės vokiškus variklius?“ Atsakymas būtų labai paprastas. „Daimler“ koncernas ir „Nissan“-„Renault“ aljansas yra pasirašę bendradarbiavimo sutartį, kuri įpareigojo tiek vieną, tiek kitą pusę dalintis varikliais, platformomis ir kitais komponentais bei technologijomis.
Detroito automobilių parodoje pademonstruotas „Infinti Q60“ konceptas, šių metų pabaigoje pateks į serijinę gamybą ir bus komplektuojamas su „Mercedes Benz“ benzininiais varikliais.
Turbūt daugeliui kilo klausimas - „Kodėl japoniškas automobilis turės vokiškus variklius?“ Atsakymas būtų labai paprastas. „Daimler“ koncernas ir „Nissan“-„Renault“ aljansas yra pasirašę bendradarbiavimo sutartį, kuri įpareigojo tiek vieną, tiek kitą pusę dalintis varikliais, platformomis ir kitais komponentais bei technologijomis.