Per šešis metus vaikinas atliko keletą labai svarbių kosmetinių ir vidaus operacijų. Standartines kėbulo dalys buvo išmestos, o vietoj jų atsirado Chargespeed priekinis lip'as, slenksčiai, priekinis ir galinis bamperiai, ZG 280Z arkos, JDM spoileris, bagažinės dangtis ir galiniai žibintai, STi anglies pluošto kapotas.
Palyginus su standartiniu modeliu, ši Impreza RS atrodo kaip mutantas.
O kas slypi automobilio viduje? Grinta vairas, Cusco x Bride sėdynės su Prodrive diržais. Rimta, rimta... nieko nepasakysi.
O tai kas slypi po kapotu? Koyorad radiatoris, Zerosports termostatas, Subaru SPT išmetimo sistema, OBX EL variklio galva ir šiek tiek patobulinta oro įsiurbimo sistema.
Ką dar reikėtų paminėti? Mike'as prie modifikacijų sąrašo dar prideda Tein SS reguliuojamo aukščio amortizatorius, iš titano pagamintą galinį strut bar'as, Whiteline stabilizatorių, BF Goodrich KWD padangas ir jau matytus 18x8.5 Advan Sa3 ratlankius.
Function over form. Tokiu šūkiu vadovavosi Mike'as, kai tobulino savo Impreza RS, kuri atstoja ne tik lenktyninį bolidą, bet ir kasdieninį automobilį.
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]