• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Svajonių automobiliu tapęs Subaru? Jeigu šis modelis neturi WRX STI ženkliuko, turbūt net neverta pradėti diskusijos ar ne? O jeigu jis pažymėtas RS raidėmis ir yra kupė kėbulu? Jau rimčiau?
Šiuo metu Imperza su kupė kėbulu yra vienas geidžiamiausių automobilių entuziastų tarpe. Nors šio RS'o savininkas automobiliu džiaugiasi jau daugiau kaip šešis metus, jam niekada į galvą nešovė mintis parduoti ar iškeisti Impreza kokią nors kitą mašiną.
Ieškodamas naujo automobilio, Mike'as puikiai žinojo ko nori ir kokią sumą gali mokėti už japonišką adrenalino gaminimo mašinėlę.
Kitaip negu daugelis jo draugų, kurie savo Subaru markės automobiliams pritaiko Stance ar Hellaflush stilių, Mike'as mėgsta šiek tiek konservatyvesnius, tačiau laiko patikrintus metodus.
Vietoj gausaus „dropo“, kupė kėbulą turinti Impreza buvo ruošiama vingiuotiems užmiesčio keliams arba negailestingoms lenktynių trasoms. Mike'as teigia, kad jis mėgsta greitus, dinamiškus ir puikiai valdomus automobilius. Jam nepatinka pergyventi ar pervažiuos priekyje esantį „gulintį policininką“.

Svajonių automobiliu tapęs Subaru? Jeigu šis modelis neturi WRX STI ženkliuko, turbūt net neverta pradėti diskusijos ar ne? O jeigu jis pažymėtas RS raidėmis ir yra kupė kėbulu? Jau rimčiau?
Šiuo metu Imperza su kupė kėbulu yra vienas geidžiamiausių automobilių entuziastų tarpe. Nors šio RS'o savininkas automobiliu džiaugiasi jau daugiau kaip šešis metus, jam niekada į galvą nešovė mintis parduoti ar iškeisti Impreza kokią nors kitą mašiną.
Ieškodamas naujo automobilio, Mike'as puikiai žinojo ko nori ir kokią sumą gali mokėti už japonišką adrenalino gaminimo mašinėlę.
Kitaip negu daugelis jo draugų, kurie savo Subaru markės automobiliams pritaiko Stance ar Hellaflush stilių, Mike'as mėgsta šiek tiek konservatyvesnius, tačiau laiko patikrintus metodus.
Vietoj gausaus „dropo“, kupė kėbulą turinti Impreza buvo ruošiama vingiuotiems užmiesčio keliams arba negailestingoms lenktynių trasoms. Mike'as teigia, kad jis mėgsta greitus, dinamiškus ir puikiai valdomus automobilius. Jam nepatinka pergyventi ar pervažiuos priekyje esantį „gulintį policininką“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gessner_Impreza2


Per šešis metus vaikinas atliko keletą labai svarbių kosmetinių ir vidaus operacijų. Standartines kėbulo dalys buvo išmestos, o vietoj jų atsirado Chargespeed priekinis lip'as, slenksčiai, priekinis ir galinis bamperiai, ZG 280Z arkos, JDM spoileris, bagažinės dangtis ir galiniai žibintai, STi anglies pluošto kapotas.
Palyginus su standartiniu modeliu, ši Impreza RS atrodo kaip mutantas.

REKLAMA

Gessner_Impreza5


O kas slypi automobilio viduje? Grinta vairas, Cusco x Bride sėdynės su Prodrive diržais. Rimta, rimta... nieko nepasakysi.

Gessner_Impreza4


O tai kas slypi po kapotu? Koyorad radiatoris, Zerosports termostatas, Subaru SPT išmetimo sistema, OBX EL variklio galva ir šiek tiek patobulinta oro įsiurbimo sistema.

Gessner_Impreza6


Ką dar reikėtų paminėti? Mike'as prie modifikacijų sąrašo dar prideda Tein SS reguliuojamo aukščio amortizatorius, iš titano pagamintą galinį strut bar'as, Whiteline stabilizatorių, BF Goodrich KWD padangas ir jau matytus 18x8.5 Advan Sa3 ratlankius.
Function over form. Tokiu šūkiu vadovavosi Mike'as, kai tobulino savo Impreza RS, kuri atstoja ne tik lenktyninį bolidą, bet ir kasdieninį automobilį.

Gessner_Impreza7


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų