Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Iki 2030 metų elektriniai ir hibridiniai modeliai turėtų sudaryti 80 % „Ferrari“ pardavimų – tokią žinią paskelbė kompanijos vadovas, pristatydamas bendrovės strateginį planą svarbiausiems markės investuotojams.
„Mes tikime, kad galime panaudoti elektrinį variklį, jog pagerintume savo automobilių charakteristikas“, – sakė vyriausiasis vykdomasis direktorius Benedetto Vigna.
Kaip ir kitiems sportinių automobilių gamintojams, „Ferrari“ susiduria su didžiuliu iššūkiu, mat elektrifikacija reikalauja milžiniškų investicijų, o atsižvelgiant į „Ferrari“ markės gaminamų modelių pobūdį, investicijų mastas gali būti dar didesnis.
Be to, „Ferrari“ ir jos konkurentai pasiturintiems klientams parduoda emocinę patirtį, kuri šiuo metu yra susijusi su galingo variklio riaumojimu. Tai reiškia, jog „Ferrari“ pradėdama gaminti elektrinius automobilius, turi užtikrinti, kad jos turtingi klientai ir investuotojai pritartų bendrovės vizijai.
„Viskas, ką darome, visada bus sutelkta į tai, kad „Ferrari“ būtų išskirtiniai“, – sakė bendrovės pirmininkas Johnas Elkannas.
„Elektrifikacijos teikiamos galimybės leis mums kurti dar unikalesnius automobilius“, – pridūrė jis.
„Ferrari“ atstovai taip pat pabrėžė, jog šių metų rugsėjį pristatys pirmąjį bendrovės istorijoje SUV, varomą V8 ir V12 varikliais.
Bendrovė taip pat patvirtino, jog 2025 metais pristatys pirmąjį elektrinį modelį, o iki 2023-2026 metų laikotarpiu pristatys net 15 naujų modelių.
Bendrovė tikisi, kad 2025 metais visiškai elektriniai modeliai sudarys 5% visų pardavimų, o 2030 metais – net 40 proc.
„Ferrari“ markės vadovas pridūrė, jog bendrovė pati kurs ir gamins savo elektrinius variklius, inverterius ir baterijų modulius.
Italijos gamintojas iki 2026 metų tikisi investuoti 4,4 mlrd. eurų, iš kurių didžioji dalis bus skirta produktų kūrimui.
Iki 2030 metų elektriniai ir hibridiniai modeliai turėtų sudaryti 80 % „Ferrari“ pardavimų – tokią žinią paskelbė kompanijos vadovas, pristatydamas bendrovės strateginį planą svarbiausiems markės investuotojams.
„Mes tikime, kad galime panaudoti elektrinį variklį, jog pagerintume savo automobilių charakteristikas“, – sakė vyriausiasis vykdomasis direktorius Benedetto Vigna.
Kaip ir kitiems sportinių automobilių gamintojams, „Ferrari“ susiduria su didžiuliu iššūkiu, mat elektrifikacija reikalauja milžiniškų investicijų, o atsižvelgiant į „Ferrari“ markės gaminamų modelių pobūdį, investicijų mastas gali būti dar didesnis.
Be to, „Ferrari“ ir jos konkurentai pasiturintiems klientams parduoda emocinę patirtį, kuri šiuo metu yra susijusi su galingo variklio riaumojimu. Tai reiškia, jog „Ferrari“ pradėdama gaminti elektrinius automobilius, turi užtikrinti, kad jos turtingi klientai ir investuotojai pritartų bendrovės vizijai.
„Viskas, ką darome, visada bus sutelkta į tai, kad „Ferrari“ būtų išskirtiniai“, – sakė bendrovės pirmininkas Johnas Elkannas.
„Elektrifikacijos teikiamos galimybės leis mums kurti dar unikalesnius automobilius“, – pridūrė jis.
„Ferrari“ atstovai taip pat pabrėžė, jog šių metų rugsėjį pristatys pirmąjį bendrovės istorijoje SUV, varomą V8 ir V12 varikliais.
Bendrovė taip pat patvirtino, jog 2025 metais pristatys pirmąjį elektrinį modelį, o iki 2023-2026 metų laikotarpiu pristatys net 15 naujų modelių.
Bendrovė tikisi, kad 2025 metais visiškai elektriniai modeliai sudarys 5% visų pardavimų, o 2030 metais – net 40 proc.
„Ferrari“ markės vadovas pridūrė, jog bendrovė pati kurs ir gamins savo elektrinius variklius, inverterius ir baterijų modulius.
Italijos gamintojas iki 2026 metų tikisi investuoti 4,4 mlrd. eurų, iš kurių didžioji dalis bus skirta produktų kūrimui.