Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš 30 metų Lietuvos keliais atrodė visiškai kitaip negu dabar. Juose buvo mažiau automobilių, juose nebuvo kamščių, juose matydavome tik keletos markių gaminius. Turėdami tik labai ribotą pasirinkimą, mūsų ir aplinkinių šalių gyventojai, priklausomai nuo to ar turėjo pinigų ir ar turėjo autoritetingo dėdės užnugarį, galėjo įsigyti štai tokią „Lada“.
„Lada“ anuomet, net ir vakarietiškų automobilių standartais, negalėjo būti laikomas konkurencingu, tačiau ar rusam tai labai rūpėjo? Atsižvelgdami į vadovų nurodymus ir Tarybų Sąjungos kelių būklę, jie sukonstravo mašiną pagal savo galimybes.
Saulėtą pavasario vakarą, visų kentų autoritetas - Igoris, atsisėdo už senutėlės, bet puikiai išlaikytos „Lada“ vairo ir bandė suprasti kodėl šiais automobiliais domisi ne tik 84 metų seneliai iš Ukmergės.
Prieš 30 metų Lietuvos keliais atrodė visiškai kitaip negu dabar. Juose buvo mažiau automobilių, juose nebuvo kamščių, juose matydavome tik keletos markių gaminius. Turėdami tik labai ribotą pasirinkimą, mūsų ir aplinkinių šalių gyventojai, priklausomai nuo to ar turėjo pinigų ir ar turėjo autoritetingo dėdės užnugarį, galėjo įsigyti štai tokią „Lada“.
„Lada“ anuomet, net ir vakarietiškų automobilių standartais, negalėjo būti laikomas konkurencingu, tačiau ar rusam tai labai rūpėjo? Atsižvelgdami į vadovų nurodymus ir Tarybų Sąjungos kelių būklę, jie sukonstravo mašiną pagal savo galimybes.
Saulėtą pavasario vakarą, visų kentų autoritetas - Igoris, atsisėdo už senutėlės, bet puikiai išlaikytos „Lada“ vairo ir bandė suprasti kodėl šiais automobiliais domisi ne tik 84 metų seneliai iš Ukmergės.