Automobiliui tik atvykus į „HS Motorsport“ dirbtuves buvo išluptas variklio valdymo kompiuteris. Programinės įrangos meistrai labai greitai parašė naują variklio valdymo programą, kurios dėka variklio pajėgumas padidėjo iki 240 arklio galių ir 490 Nm.
Sekantis žingsnis - išmetimo sistema su keturiais išmetimo vamzdžiais, kurie net ir toliau esantį praeivį privers atsigręžti ir įsiklausti į artėjantį benzininio variklio garsą. Tačiau tai dar ne viskas.
Kelioninis automobilis buvo aprūpintas „Bilstein B14“ reguliuojamo aukščio amortizatoriais, „Puresports“ specialistų pagamintais ratlankiais ir 20 colių padangomis, kurių išmatavimai tikrai neprimena „Volkswagen Multivan“. Tiek priekyje, tiek gale buvo sumontuotos 275/35 padangos.
Daugiausia dėmesio buvo skirta „Multivan“ išvaizdai. Pažvelgę į šį didžiulį automobilį, pamatysite naujo dizaino priekinį buferį, slenksčius, galinį buferį su specialiai šiam modeliui pagamintu difuzoriumi ir net ant bagažinės dangčio esančio spoilerį.