Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Į ralio gerbėjų akiratį sugrįžęs „
Rally Cup Visaginas“ – ralis Visagino miesto taurei laimėti – padovanojo triukšmingą ir žvyro kupiną savaitgalį visiems automobilių sporto gerbėjams. Iš 45 prie starto linijos stojusių ekipažų čia greičiausias buvo Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičius ekipažas.
Kaip pasakojo Tadas Balaišis, vienas iš Visagino ralio organizatorių, panašu, jog ilgai brandinta idėja sugrąžinti šį renginį į Lietuvos ralio žemėlapį bei priminti kadaise legendinėmis buvusias varžybas pasiteisino. Puikus oras lėmė, kad net aštuonių greičio ruožų apylinkes nutūpė gausybė žiūrovų ir tikro, „žvyrinio“, ralio išsiilgusių automobilių sporto gerbėjų būriai. Vyšnia ant torto tapo greičio ruožas miesto gatvėmis, kur sportininkams ovacijų negailėjo gausybė specialiai į Visaginą atvykusių automobilių sporto gerbėjų.
Žiūrėti išties buvo į ką. Savotiška treniruote prieš pirmąjį Lietuvos ralio čempionato etapą Lenkijoje tapęs Visagino ralis lepino žiūrovų akis ne tik dailiais šuoliais nuo tramplinų, posūkiais, kupinais dulkių, akimirksniu užklodavusiomis viską, ką buvo įmanoma matyti, bet ir incidentais trasoje. Nepaisant to, rezultatai vis tiek neblogi: iš 45 ekipažų, stojusių prie starto linijos, 37 sėkmingai finišavo.
„Po 8 metų pertraukos grįžome į Visaginą ir šį kartą parsivežame nugalėtojų taures. Žengtas pirmas žingsnis vasaros sezono link. Automobilis sveikas, ekipažas pramankštintas. Nauji greičio ruožai – gera stenogramos praktika“, – po finišo už nugaros palikęs būrį konkurentų emocijomis „Facebook“ paskyroje dalinosi D. Butvilas.
Jis pasidžiaugė, jog šiltai lenktynininkus priėmė ir Visagino miestas: ne vienas žiūrovas priėjęs prie ekipažo fotografavosi ir dalinosi istorijomis, apie buvusius Visagino žiemos ir vasaros ralius.
„Šis miestas yra vienas iš ralio miestų Lietuvoje ir šiandien mes tapome tos istorijos dalimi“, – džiaugėsi „Rally Cup Visaginas“ nugalėtojas, su savo „Škoda Fabia R5“ daugiau nei 56 sekundėmis aplenkęs antroje vietoje absoliučioje įskaitoje likusį Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažą, lenktyniavusį su „Mitsubishi Lancer Evolution VIII“ automobiliu.
Absoliučius ralio nugalėtojus pasveikino ir Visagino miesto taurę įteikė Visagino miesto administracijos direktorius Virginijus Bukauskas, kuris taip pat pasidžiaugė, kad bendromis pastangomis automobilių šventė po ilgo laiko grįžo į Visagino miestą. V. Bukauskas išsakė lūkesčius, kad ralio šventė grįš ir sekančiais metais į Visaginą, o miestas pasistengs, jog tiek žiūrovams, tiek ir dalyviams miestas būtų dar svetingesnis, o šventė gausesnė.
Trečioje vietoje absoliučioje įskaitoje liko Mindaugas Varža ir Justas Vičiūnas, varžęsi su „Subaru WRX STI“ automobiliu. Nuo ralyje nugalėjusio D. Butvilo ekipažo jiedu atsiliko 1 min. 55,8 sek.
Klasių nugalėtojai
AWD+, bene pajėgiausioje varžybų klasėje, pirmąją vietą užėmė D. Butvilas ir R. Vaitkevičius. Antri liko G. Firantas ir M. Valiulis. Trečioje vietoje – Eugenijaus Sladkevičiaus ir Artūro Šabatavičiaus ekipažas.
AWD klasėje pirmąją vietą užėmė M. Varža ir J. Vičiūnas. Antri liko Edgars Balodis ir Maksims Juzikevičs iš Latvijos – jie klasės nugalėtojui nusileido kiek daugiau nei 47 sek. Trečioje vietoje – taip pat Latvijos ekipažas Janis Sala ir Janis Bruzinskis. Beje, šioje klasėje varžėsi ir svečiai iš Ukrainos – patyręs ralio duetas Oliaksandr Saliuk ir Yukia Tefymova. Svečiai iš karo siaubiamos šalies liko absoliučios įskaitos viduriuke, 22 vietoje, o savo klasėje buvo 8-i.
2WD+ klasėje greičiausias buvo Nedo Radišausko ir Jono Pipiro ekipažas. Antroje vietoje šioje klasėje liko Giedriaus Notkaus ir Remigijaus Devainio ekipažas, nuo klasės greičiausiųjų atsilikęs vos daugiau nei 18 sekundžių. Trečias – Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno duetas.
Mažiau pajėgioje 2WD klasėje pirmąją vietą užėmė Mantas Kutka ir Mindaugas Vijeikis. Antroje vietoje liko Karolio ir Kasparo Vitų duetas, nuo nugalėtojų atsilikęs beveik 12 sek. Treti šioje klasėje – Paulius Baltrukėnas ir Rytis Patapovas.
„Historic“ klasėje varžėsi viso labo trys dalyviai – pirmąją vietą iškovojo Dovilas Čiutelė ir Donatas Zvicevičius, o antri liko Tadas ir Lukas Balaišiai.
Svajoja apie čempionato etapą
A. Eidžiūnas išdavė, kad gegužės 7-ąją įvykęs Visagino ralis – tik dalis didelio užmanymo. Ilgainiui norima, kad Visagino ralis iš varžybų miesto taurei laimėti virstų visaverčiu Lietuvos ralio čempionato etapu.
„Per kelerius metus norime paruošti planą, kaip surengti čempionato etapą Šiaurės Lietuvoje. Iki šiol šiam etapui buvo naudojamos tik Ignalinos apylinkės, tad savaitgalį įvykęs „Rally Cup Visaginas“ leido išbandyti vos 30 km nuo Ignalinos esančius greičio ruožus, patikrinti infrastruktūrą ir padaryti reikalingus namų darbus, kad miesto taurė virstų galimai visaverčiu čempionato etapu.
Į ralio gerbėjų akiratį sugrįžęs „
Rally Cup Visaginas“ – ralis Visagino miesto taurei laimėti – padovanojo triukšmingą ir žvyro kupiną savaitgalį visiems automobilių sporto gerbėjams. Iš 45 prie starto linijos stojusių ekipažų čia greičiausias buvo Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičius ekipažas.
Kaip pasakojo Tadas Balaišis, vienas iš Visagino ralio organizatorių, panašu, jog ilgai brandinta idėja sugrąžinti šį renginį į Lietuvos ralio žemėlapį bei priminti kadaise legendinėmis buvusias varžybas pasiteisino. Puikus oras lėmė, kad net aštuonių greičio ruožų apylinkes nutūpė gausybė žiūrovų ir tikro, „žvyrinio“, ralio išsiilgusių automobilių sporto gerbėjų būriai. Vyšnia ant torto tapo greičio ruožas miesto gatvėmis, kur sportininkams ovacijų negailėjo gausybė specialiai į Visaginą atvykusių automobilių sporto gerbėjų.
Žiūrėti išties buvo į ką. Savotiška treniruote prieš pirmąjį Lietuvos ralio čempionato etapą Lenkijoje tapęs Visagino ralis lepino žiūrovų akis ne tik dailiais šuoliais nuo tramplinų, posūkiais, kupinais dulkių, akimirksniu užklodavusiomis viską, ką buvo įmanoma matyti, bet ir incidentais trasoje. Nepaisant to, rezultatai vis tiek neblogi: iš 45 ekipažų, stojusių prie starto linijos, 37 sėkmingai finišavo.
„Po 8 metų pertraukos grįžome į Visaginą ir šį kartą parsivežame nugalėtojų taures. Žengtas pirmas žingsnis vasaros sezono link. Automobilis sveikas, ekipažas pramankštintas. Nauji greičio ruožai – gera stenogramos praktika“, – po finišo už nugaros palikęs būrį konkurentų emocijomis „Facebook“ paskyroje dalinosi D. Butvilas.
Jis pasidžiaugė, jog šiltai lenktynininkus priėmė ir Visagino miestas: ne vienas žiūrovas priėjęs prie ekipažo fotografavosi ir dalinosi istorijomis, apie buvusius Visagino žiemos ir vasaros ralius.
„Šis miestas yra vienas iš ralio miestų Lietuvoje ir šiandien mes tapome tos istorijos dalimi“, – džiaugėsi „Rally Cup Visaginas“ nugalėtojas, su savo „Škoda Fabia R5“ daugiau nei 56 sekundėmis aplenkęs antroje vietoje absoliučioje įskaitoje likusį Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažą, lenktyniavusį su „Mitsubishi Lancer Evolution VIII“ automobiliu.
Absoliučius ralio nugalėtojus pasveikino ir Visagino miesto taurę įteikė Visagino miesto administracijos direktorius Virginijus Bukauskas, kuris taip pat pasidžiaugė, kad bendromis pastangomis automobilių šventė po ilgo laiko grįžo į Visagino miestą. V. Bukauskas išsakė lūkesčius, kad ralio šventė grįš ir sekančiais metais į Visaginą, o miestas pasistengs, jog tiek žiūrovams, tiek ir dalyviams miestas būtų dar svetingesnis, o šventė gausesnė.
Trečioje vietoje absoliučioje įskaitoje liko Mindaugas Varža ir Justas Vičiūnas, varžęsi su „Subaru WRX STI“ automobiliu. Nuo ralyje nugalėjusio D. Butvilo ekipažo jiedu atsiliko 1 min. 55,8 sek.
Klasių nugalėtojai
AWD+, bene pajėgiausioje varžybų klasėje, pirmąją vietą užėmė D. Butvilas ir R. Vaitkevičius. Antri liko G. Firantas ir M. Valiulis. Trečioje vietoje – Eugenijaus Sladkevičiaus ir Artūro Šabatavičiaus ekipažas.
AWD klasėje pirmąją vietą užėmė M. Varža ir J. Vičiūnas. Antri liko Edgars Balodis ir Maksims Juzikevičs iš Latvijos – jie klasės nugalėtojui nusileido kiek daugiau nei 47 sek. Trečioje vietoje – taip pat Latvijos ekipažas Janis Sala ir Janis Bruzinskis. Beje, šioje klasėje varžėsi ir svečiai iš Ukrainos – patyręs ralio duetas Oliaksandr Saliuk ir Yukia Tefymova. Svečiai iš karo siaubiamos šalies liko absoliučios įskaitos viduriuke, 22 vietoje, o savo klasėje buvo 8-i.
2WD+ klasėje greičiausias buvo Nedo Radišausko ir Jono Pipiro ekipažas. Antroje vietoje šioje klasėje liko Giedriaus Notkaus ir Remigijaus Devainio ekipažas, nuo klasės greičiausiųjų atsilikęs vos daugiau nei 18 sekundžių. Trečias – Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno duetas.
Mažiau pajėgioje 2WD klasėje pirmąją vietą užėmė Mantas Kutka ir Mindaugas Vijeikis. Antroje vietoje liko Karolio ir Kasparo Vitų duetas, nuo nugalėtojų atsilikęs beveik 12 sek. Treti šioje klasėje – Paulius Baltrukėnas ir Rytis Patapovas.
„Historic“ klasėje varžėsi viso labo trys dalyviai – pirmąją vietą iškovojo Dovilas Čiutelė ir Donatas Zvicevičius, o antri liko Tadas ir Lukas Balaišiai.
Svajoja apie čempionato etapą
A. Eidžiūnas išdavė, kad gegužės 7-ąją įvykęs Visagino ralis – tik dalis didelio užmanymo. Ilgainiui norima, kad Visagino ralis iš varžybų miesto taurei laimėti virstų visaverčiu Lietuvos ralio čempionato etapu.
„Per kelerius metus norime paruošti planą, kaip surengti čempionato etapą Šiaurės Lietuvoje. Iki šiol šiam etapui buvo naudojamos tik Ignalinos apylinkės, tad savaitgalį įvykęs „Rally Cup Visaginas“ leido išbandyti vos 30 km nuo Ignalinos esančius greičio ruožus, patikrinti infrastruktūrą ir padaryti reikalingus namų darbus, kad miesto taurė virstų galimai visaverčiu čempionato etapu.