Paruoštas išbandymams
Vos įsigytas „Nissan Navara“ buvo raudonos spalvos, su skardiniais ratlankiais. Keliautojai modifikacijas pradėjo nuo išvaizdos: juoda plėvele buvo padengti abu buferiai, stogas ir kapotas, ant automobilio uždėti 18 colių skersmens „Diamond Cut“ lengvojo lydinio ratlankiai, o ant jų užmontuotos bekelei skirtos 255/60 R18 išmatavimų „Cooper Discoverer ST Maxx“ padangos.
Pikapo krovinių skyriuje atsirado plastikinis dugno įklotas, jis taip pat uždengtas aliuminiu dangčiu – be jo visi ten esantys daiktai labai greitai paskęstų dulkėse.
„Ypatingai džiaugiuosi juodais „Thule“ stogo skersiniais – jie ne tik atrodo labai gerai, bet ir yra praktiški, kadangi ant jų galima sudėti nemažai krovinio. „Lazer Triple R“ papildomas žibintas taip pat atlieka ne tik grožio funkciją – jo praktiškumu įsitikinsime, kai teks keliauti tamsiu paros metu. Juk vietos, kur vyks Dakaro ralis, yra arti pusiaujo ir tamsus paros metas ten trunka ilgiau nei per mūsiškę vasarą. Be to, teks susidurti su dideliu karščiu, tad papildomai tamsinome galinius langus, o ant priekinio stiklo uždėjome specialią ultravioletinius spindulius atspindinčią plėvelę“, – pasakojo M. Plukys.
„Navara“ pakaba taip pat patobulinta – vietoje standartinių sumontuoti „Old Man Emu“ amortizatoriai ir spyruoklės, ištveriantys didesnes apkrovas ir užtikrinantys geresnes valdymo savybes bekelėje. Paruošimas bekelei tuo nesibaigia – iš „Hardman 4x4 Accessories“ įsigytas „Rival“ dugno apsaugos komplektas turėtų apsaugoti labiausiai pažeidžiamas pikapo dalis nuo akmenų ir kitų kliūčių, kurių įveikti nepadės ir didelė prošvaisa.
„Automobilis mums reikalingas ne šiaip pasivažinėjimui – tai bus ir darbo vieta, kur visą laiką bus naudojami kompiuteriai, telefonai, fotoaparatų ir kiti krovikliai. Todėl automobilyje papildomai sumontavome 4 USB lizdus ir vieną 220V įtampos keitiklį, kad būtų galima įkrauti bet kokius prietaisus“, – sakė projekto #iGo2Dakar dalyvis.
Visi patobulinimai buvo atlikti rudenį, o lapkričio antroje pusėje „Nissan Navara“–Odisėjas kartu su visais Dakaro ralio dalyviais iškeliavo iš Havro jūrų uosto į Peru, kur gruodžio pabaigoje, po kelionės dviem vandenynais, prisišvartuos Kaljao uoste. Netoli jo esančioje Peru sostinėje Limoje sausio 6 dieną bus duotas startas 40-ajam Dakaro raliui.
#iGo2Dakar projekto eigą galite sekti
„Facebook“ arba
„Youtube“ paskyrose.