Galinė dalis - ne tokia išraiškinga. Vienintelė detalė, kuri atkreipia dėmesį - ant bagažinės dangčio viršaus esantis spoileris su integruotu žibintu.
„Hyundai“ techninė dalis didelių siurprizų nepateiks. Priklausomai nuo pirkėjų poreikių, automobilį bus galima įsigyti pasirinkus vieną iš dviejų versijų : „Hyundai i30 N“ ir „Hyundai i30 N Performance Package“. Pirmoji modelio versija bus komplektuojama su 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininiu jėgos agregatu, kuris išvystys 250 arklio galių. Tuo tarpu „Performance Package“ versija su tokiu pačiu motoru išvystys 275 arklio galias ir 352 Nm sukimo momentą 1450 - 4500 sūkių diapazone.
1400 kilogramų sveriantis, priekiniais ratais varomas automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 6,4 sekundės - pasinaudojus „Launch Control“ sistema. Tuo tarpu 250 arklio galių išvystanti versija tą pačią užduotį įveiks per 6,4 sekundės. Tiek viena, tiek kita versija pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
„Hyundai“ atstovai pristatydami naują hečbeką, ne vieną kartą paminėjo, jog „i30 N“ bus komplektuojamas su adaptyviais amortizatoriais, elektroniniu riboto praslydimo diferencialu ir atnaujinta elektroninės stabilumo kontrolės programa, kuri ne tik stengsis išsaugoti sveiką automobilį, bet ir leis vairuotojui šiek tiek pasismaginti.