Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Hyundai Veloster regis bandė eiti Mazda išmintu keliu. Korėjiečiai nusprendė sukurti sportiškai atrodantį kupė, kuris turėtų erdvią bagažinę ir pakankamai daug vietos keleiviams antroje sėdynių eilėje. Hyundai kompanija net gi sumontavo duris per kurias galima patekti ant galinių sėdynių.
Tačiau išskirtinės išvaizdos ir patrauklios kainodaros neužteko Hyundai Veloster tapti populiaru. Neoficialūs šaltiniai teigia, kad Pietų Korėjoje įsikūręs gamintojas galvoja atsisakyti dinamiškai atrodančio modelio ir skirti lėšas kitų modelių gamybai.
Šių metų rudenį Hyundai pristatys atnaujintą Veloster modelį, tačiau vargu ar kompanija nuspręs sukurti antros kartos Veloster, kuris nesulaukė didelio susidomėjimo Jungtinėse Amerikos Valstijose, Europoje ir Azijoje.
Praėjusiais metais Hyundai visame pasaulyje pardavė maždaug 60.000 šio modelio vienetų, o tai nėra daug, žinant, jog jis parduodamas ne tik vienoje šalyje, bet visame pasaulyje.
Kol kas Hyundai kompanijai sportiškų automobilių segmentuose nesiseka.
Hyundai Veloster regis bandė eiti Mazda išmintu keliu. Korėjiečiai nusprendė sukurti sportiškai atrodantį kupė, kuris turėtų erdvią bagažinę ir pakankamai daug vietos keleiviams antroje sėdynių eilėje. Hyundai kompanija net gi sumontavo duris per kurias galima patekti ant galinių sėdynių.
Tačiau išskirtinės išvaizdos ir patrauklios kainodaros neužteko Hyundai Veloster tapti populiaru. Neoficialūs šaltiniai teigia, kad Pietų Korėjoje įsikūręs gamintojas galvoja atsisakyti dinamiškai atrodančio modelio ir skirti lėšas kitų modelių gamybai.
Šių metų rudenį Hyundai pristatys atnaujintą Veloster modelį, tačiau vargu ar kompanija nuspręs sukurti antros kartos Veloster, kuris nesulaukė didelio susidomėjimo Jungtinėse Amerikos Valstijose, Europoje ir Azijoje.
Praėjusiais metais Hyundai visame pasaulyje pardavė maždaug 60.000 šio modelio vienetų, o tai nėra daug, žinant, jog jis parduodamas ne tik vienoje šalyje, bet visame pasaulyje.
Kol kas Hyundai kompanijai sportiškų automobilių segmentuose nesiseka.