Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Esame girdėję gandus, jog Hyundai žada grįžti į ralio sceną, kurioje kadaise sekėsi ne per geriausiai. Tačiau laikai keičiasi ir kadaise buvę autsaideriai gali tapti laimėtojais.
Neoficialūs šaltiniai teigia, jog Hyundai savo WRC programą pristatys šio mėnesio pabaigoje prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje, o pirmuosius rezultatus turėtume išvysti 2013 metų pradžioje, kai automobilis išvažiuos į lenktynių trasas.
Hyundai žada naudoti mažąjį "i20", kuris turės nieko bendro su serijinėje gamyboje esančiu automobiliu. Pradedant platforma, važiuokle ir varikliais. "i20" ralio bolidas naudos 1,6 litro benzininį agregatą, kuris greičiausiai gali būti pasiskolintas iš "Veloster Turbo". Pastarasis išvysto 200 arklio galių.
Reikėtų priminti, jog 2013 metų sezone savo naują ralio erą ir Volkswagen.
Esame girdėję gandus, jog Hyundai žada grįžti į ralio sceną, kurioje kadaise sekėsi ne per geriausiai. Tačiau laikai keičiasi ir kadaise buvę autsaideriai gali tapti laimėtojais.
Neoficialūs šaltiniai teigia, jog Hyundai savo WRC programą pristatys šio mėnesio pabaigoje prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje, o pirmuosius rezultatus turėtume išvysti 2013 metų pradžioje, kai automobilis išvažiuos į lenktynių trasas.
Hyundai žada naudoti mažąjį "i20", kuris turės nieko bendro su serijinėje gamyboje esančiu automobiliu. Pradedant platforma, važiuokle ir varikliais. "i20" ralio bolidas naudos 1,6 litro benzininį agregatą, kuris greičiausiai gali būti pasiskolintas iš "Veloster Turbo". Pastarasis išvysto 200 arklio galių.
Reikėtų priminti, jog 2013 metų sezone savo naują ralio erą ir Volkswagen.