„Šiuo metu dirbame ties keliais projektais, kurie turi daugybę potencialo, tačiau iš pradžių jie privalo gauti užtarimą iš koncerno viršūnėlių. Tik tada galėsime galvoti apie serijinę gamybą“, - priduria Albertas Biermannas, kuris kadaise vadovavo „BMW M“ divizijai.
Realiausias kandidatas gauti bilietą į serijinę gamybą – „Kona N“. Kompaktiškas krosoveris, kuriam itin agresyviai atrodančios kėbulo detalės bei pajėgus benzininis variklis suteiks antrąjį kvėpavimą, ir galbūt praplės pakankamai kuklų „Hyundai“ markės gerbėjų ratą.
Šviežiai įkurtos „Hyundai N“ divizijos darbuotojai turi ambicingą planą. Protingai įkainotų, greitų ir daugybę emocijų keliančių automobilių rinka netrukus papildys keli naujokai iš „Hyundai“ stovyklos.
Šiuo metu „
Hyundai N“ modelių gamoje yra tik du modeliai: „i30 N“ ir tik JAV rinkai skirtas „Veloster N“. Netrukus šių modelių šeimą papildys „
i30 Fastback N“ – nuožulnią stogo liniją turintis sedanas, kuris bus aprūpintas tais pačiais agregatais kaip ir „i30 N“ hečbekas. Priekinius automobilio ratus suks 2 litrų darbinio tūrio, 275 arklio galias išvystantis jėgos agregatas.
Pasak „Hyundai N“ divizijos vadovo – Alberto Biermanno, sportiškų modelių tikrai netruks, nes šio talentingo inžinieriaus planuose yra „i20 N“ bei „Tuscon N“.
Šviežiai įkurtos „Hyundai N“ divizijos darbuotojai turi ambicingą planą. Protingai įkainotų, greitų ir daugybę emocijų keliančių automobilių rinka netrukus papildys keli naujokai iš „Hyundai“ stovyklos.
Šiuo metu „
Hyundai N“ modelių gamoje yra tik du modeliai: „i30 N“ ir tik JAV rinkai skirtas „Veloster N“. Netrukus šių modelių šeimą papildys „
i30 Fastback N“ – nuožulnią stogo liniją turintis sedanas, kuris bus aprūpintas tais pačiais agregatais kaip ir „i30 N“ hečbekas. Priekinius automobilio ratus suks 2 litrų darbinio tūrio, 275 arklio galias išvystantis jėgos agregatas.
Pasak „Hyundai N“ divizijos vadovo – Alberto Biermanno, sportiškų modelių tikrai netruks, nes šio talentingo inžinieriaus planuose yra „i20 N“ bei „Tuscon N“.