Netrukus prie šios kompanijos prisijungs dar vienas išsišokėlis – „Hyundai i20 N“. Mažesnis, kompaktiškesnis ir pigesnis „Hyundai i30 N“ brolis, kuris sieks dar kartelį pakeisti nuomonę apie korėjietiškus automobilius.
Priekinius „i20 N“ ratus suks naujutėlis 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklis, kuris iki šiol buvo siūlomas „Kia Ceed GT“ ir „Kia Proceed GT“ modeliuose. Nors šiuose „Kia“ modeliuose 1,6 litro motoras jaučiasi užguitas ir vangus, tai „i20 N“ tūnanti širdis turi naują turbiną, išskirtinai šiam varikliui skirtą kintamą vožtuvų valdymo sistemą ir kuro įpurškimo sistemą.
Maksimali šio variklio išvystoma galia siekia 200 arklio galių esant 5000 - 6000 sūkių diapazone. Tai reiškia, jog šis motoriukas turėtų mėgti aukštus sūkius ir neišsikvėps kai labai stipriai minsite akceleratoriaus pedalą. Tuo tarpu 275 Nm sukimo momentas išvystomas stebėtinai plačiame 1750 - 4000 sūkių diapazone.
Mus labai maloniai pradžiugino, jog „Hyundai i20 N“ svers vos 1190 kilogramų ir kad standartinėje įrangoje gausime riboto praslydimo diferencialą, kuris, pavyzdžiui, „Ford Fiesta ST“ slypi papildomoje įrangoje.
Akceleracijos iki 100 km/val. varžybose, visgi, „Hyundai i20 N“ savo pagrindiniam varžovui iš „Ford“ stovyklos nusileidžia. Jeigu „Hyundai i20 N“ iki 100 km/val. spurtuos per 6,7 sekundės, tai „Ford“ tą gali padaryti per 6,5 sekundės.
„Hyundai“ šį sportišką hečbeką siūlys išskirtinai su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže vieninteliu 18 colių skersmens, 215 mm pločio „Pirelli P Zero“ padangomis.
Atskira inžinierių grupelė, kuri dirbo prie sportiškos „Hyundai i20 N“ versijos, nemažai dėmesio skyrė automobilio pakabai. Štai, priekinės „MacPherson“ kolonos buvo sustiprintos, automobilis gavo būtent jam skirtas spyruokles, amortizatorius ir papildomus stabilizatorius.
Galinė pakaba – torsioninė sija. Šią konfigūraciją naudoja ne tik „Hyundai“, bet ir daugelis kitų šios klasės automobilių, tad tai nėra nei privalumas, nei trūkumas iki momento, kol neišbandėme šio „Hyundai“.
Kaip ir „Hyundai i30 N“, šis mažylis taip pat turi keletą važiavimo režimų: „Eco“, „Normal“, „Sport“, „N“ ir „N Individual“. Kiekvienas važiavimo režimas keičia tik jam būdinga variklio valdymo programa, stabilumo kontrolės ir išmetimo sistemos veikimo parametrais.
Antrasis „Hyundai N“ šeimos narys šios markės salonuose turėtų pasirodyti 2021 metų pavasarį. Bent jau dabar, šio automobilio kaina nėra žinoma. Vis dėlto, vargu ar „Hyundai i20 N“ bus brangesnis už „Ford Fiesta ST“, kurio kaina siekia nuo 24 tūkst. eurų.