Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintojai turi užtektinai resursų, kurių dėka jie gali pristatyti naują modelį tikslinei auditorijai. BMW savo reklamose labai dažnai akcentuoja sportiškumą ir dinamiką, „Volkswagen“ į pagalbą pasitelkia humorą, o „Honda“, regis, siekia pasinaudoti klasikine formule.
„Honda“ siekdama suformuoti naujos kartos „HR-V“ įvaizdį, į pagalbą pasikvietė Maksą Verstappeną, kuris šiemet turi realų šansą tapti Formulės-1 čempionu.
Kadangi Maksas Verstappenas automobilių sporto pasaulyje autoritetinga asmenybė, „Honda“ marketingo skyrius darbuotojams susidarė įspūdis, jog lenktynininko pasirodymas miesčioniško krosoverio reklamoje kažkaip padės išjudinti modelio pardavimus.
Maksai – parodyk kaip atsidaro bagažinė. Maksai – parodyk veidą, jog buvai maloniai nustebintas šios „Hondos“. Maksai – pasukiok vairą, parodyk kaip smagu vairuoti šią „Honda“. Hmm...
Ko gero, „Honda“ turėtų į pagalbą pasitelkti komandą, kuri turėtų daugiau fantazijos.
Automobilių gamintojai turi užtektinai resursų, kurių dėka jie gali pristatyti naują modelį tikslinei auditorijai. BMW savo reklamose labai dažnai akcentuoja sportiškumą ir dinamiką, „Volkswagen“ į pagalbą pasitelkia humorą, o „Honda“, regis, siekia pasinaudoti klasikine formule.
„Honda“ siekdama suformuoti naujos kartos „HR-V“ įvaizdį, į pagalbą pasikvietė Maksą Verstappeną, kuris šiemet turi realų šansą tapti Formulės-1 čempionu.
Kadangi Maksas Verstappenas automobilių sporto pasaulyje autoritetinga asmenybė, „Honda“ marketingo skyrius darbuotojams susidarė įspūdis, jog lenktynininko pasirodymas miesčioniško krosoverio reklamoje kažkaip padės išjudinti modelio pardavimus.
Maksai – parodyk kaip atsidaro bagažinė. Maksai – parodyk veidą, jog buvai maloniai nustebintas šios „Hondos“. Maksai – pasukiok vairą, parodyk kaip smagu vairuoti šią „Honda“. Hmm...
Ko gero, „Honda“ turėtų į pagalbą pasitelkti komandą, kuri turėtų daugiau fantazijos.