Kalbėdamas apie spartėjantį Japonijos automobilių gamintojo perėjimą prie elektromobilių, „Honda“ vykdomasis direktorius Toshihiro Mibe sakė: „Variklių kūrimo versle dirbu daugiau nei 30 metų, tačiau turiu atskirti savo jausmus nuo to, kas geriausia verslui.“
Kitą mėnesį bus įsteigtas atskiras verslo padalinys, kuris prižiūrės „Honda“ elektromobilių ir baterijų verslo plėtrą, kuri ilgainiui gali apimti investicijas į įkrovimo stoteles, panašias į „Tesla “Supercharger" tinklą“, – pridūrė T.Mibe.
„Įkrovimo stotelių infrastruktūra nėra tokia, kokios reikia mūsų klientams“, - pabrėžė jis.
T.Mibe atskleidė, kad „Honda“ rengia plačias galimybių studijas, pradedant įkrovikliais, pažangiomis baterijomis ir baigiant raketomis ir naujais mažos taršos sintetiniais degalais, kurie galėtų padėti išsaugoti vidaus degimo variklius didelės galios automobiliuose, sunkvežimiuose ir lėktuvuose.
„Daugiausiai dėmesio skiriame elektrifikavimui ir kuro elementams – tai du pagrindiniai ateities mobilumo komponentai“, – sakė jis.
„Honda“ dabar iki 2030 m. planuoja į elektromobilių ir baterijų kūrimą investuoti mažiausiai 40 mlrd. JAV dolerių, siekdama, kad iki dešimtmečio pabaigos hibridinės ir visiškai elektrinės transporto priemonės sudarytų 40 proc. jos pardavimų.
Šios investicijos apima 3,5 mlrd. dolerių vertės bendrą įmonę, kuri nuo 2025 m. gamins baterijas, skirtas naudoti būsimuose „Honda“ automobiliuose.