Kaip bebūtų keista, bet „Honda“ nepanoro atskleisti tikslių šių variklių techninių charakteristikų. Žinome tik tiek, kad 2 litrų darbinio tūrio agregatas bus montuojamas į 2015 metais prekyboje pasirodysiantį „Civic Type R“. Pastarasis variklis išvysto 280 arklio galių.
Šiandien puiki diena, jeigu esate „Honda“ markės gerbėjas. Japonijoje įsikūręs automobilių gamintojas kartu su Šiaurės Amerikos, Europos ir Korėjos padaliniuose dirbančiais inžinieriais ne vienerius metus intensyviai dirbo prie visiškai naujų benzininių variklių, kurie bus montuojami į didžiąją dalį „Honda“ modelių.
„Honda“ kompanija ką tik pristatė tris naujus „VTEC Turbo“ agregatus : trijų cilindrų, 1 litro, keturių cilindrų 1.5 ir 2 litrų darbinio tūrio motorai bus aprūpinti tiesioginiu įpurkšimu, kintama vožtuvų atidarymo sistema ir turbokompresoriumi.
Šiandien puiki diena, jeigu esate „Honda“ markės gerbėjas. Japonijoje įsikūręs automobilių gamintojas kartu su Šiaurės Amerikos, Europos ir Korėjos padaliniuose dirbančiais inžinieriais ne vienerius metus intensyviai dirbo prie visiškai naujų benzininių variklių, kurie bus montuojami į didžiąją dalį „Honda“ modelių.
„Honda“ kompanija ką tik pristatė tris naujus „VTEC Turbo“ agregatus : trijų cilindrų, 1 litro, keturių cilindrų 1.5 ir 2 litrų darbinio tūrio motorai bus aprūpinti tiesioginiu įpurkšimu, kintama vožtuvų atidarymo sistema ir turbokompresoriumi.