• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Frankfurto automobilių parodoje, „Honda“ demonstravo ne tik kasdieninėms reikmėms skirtus produktus, bet ir skambų užrašą - „Without racing, there is no Honda“. 
Nors toks posakis yra labai tinkantis marketingo triukams, tačiau atrodo, jog šiuo šūkiu kompanijos vadovai pradės vadovautis kuriant naujus produktus.
Japonai intensyviai dirba ties naujos kartos „Civic Type R“ ir „NSX“ superautomobiliu, tačiau trūksta modelio, kuris užpildytų „S2000“ tuštumą. „Honda“ automobilių parodoje iš dalies užsiminė, jog šiuo metu svarsto galimybę sukurti „Toyota GT86/Subaru BRZ“ analogą. Pigų, daugeliui prieinamą, galiniais ratais varomą kupė/kabrioletą. Tačiau tai tik ir išliko užuomina.
Vis dėlto šiandien neoficialūs šaltiniai paskelbė, jog „Honda“ tokiam projektui uždegė žalią šviesą. Kitaip negu „Toyota/Subaru“ analogai, „Honda“ taikysis į „Mazda MX-5“. Lengvas, kompaktiškas ir nuostabiai valdomas sportiškas automobilis išnaudos ekonomiškus „i-VTEC“ agregatus, kurių galia svyruos nuo 100 iki 150 arklio galių. Automobilis bus varomas galiniais ratais ir galbūt bus „mid-engine“ komponuotės - variklis montuojamas per vidurį.
Jeigu „Honda“ iš tikro pradėjo dirbti ties dar vienu sportišku automobiliu, serijinę gamybą jis pasieks ne anksčiau kaip 2016 metais.

Frankfurto automobilių parodoje, „Honda“ demonstravo ne tik kasdieninėms reikmėms skirtus produktus, bet ir skambų užrašą - „Without racing, there is no Honda“. 
Nors toks posakis yra labai tinkantis marketingo triukams, tačiau atrodo, jog šiuo šūkiu kompanijos vadovai pradės vadovautis kuriant naujus produktus.
Japonai intensyviai dirba ties naujos kartos „Civic Type R“ ir „NSX“ superautomobiliu, tačiau trūksta modelio, kuris užpildytų „S2000“ tuštumą. „Honda“ automobilių parodoje iš dalies užsiminė, jog šiuo metu svarsto galimybę sukurti „Toyota GT86/Subaru BRZ“ analogą. Pigų, daugeliui prieinamą, galiniais ratais varomą kupė/kabrioletą. Tačiau tai tik ir išliko užuomina.
Vis dėlto šiandien neoficialūs šaltiniai paskelbė, jog „Honda“ tokiam projektui uždegė žalią šviesą. Kitaip negu „Toyota/Subaru“ analogai, „Honda“ taikysis į „Mazda MX-5“. Lengvas, kompaktiškas ir nuostabiai valdomas sportiškas automobilis išnaudos ekonomiškus „i-VTEC“ agregatus, kurių galia svyruos nuo 100 iki 150 arklio galių. Automobilis bus varomas galiniais ratais ir galbūt bus „mid-engine“ komponuotės - variklis montuojamas per vidurį.
Jeigu „Honda“ iš tikro pradėjo dirbti ties dar vienu sportišku automobiliu, serijinę gamybą jis pasieks ne anksčiau kaip 2016 metais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų