„Naujasis „Type R“ yra didelis proveržis. Tai visiškai kitoks automobilis, kalbant apie dizainą, aerodinamiką, pakabą, geometriją, variklį ir ypač apie pojūčius jį vairuojant.“
Estorilio trasoje užfiksuotas naujas geriausias laiko rezultatas yra ketvirtasis 2018 m. „Honda“ pasiektas rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų automobilių. Geriausius rato apvažiavimo rezultatus „Civic Type R“ pademonstravo ir Silverstouno, Spa-Francorchamps bei Magny Cours trasose. 2018 m. „Honda“ pagerino savo laiko rezultatus kiekvienoje šių trasų.
Naujasis „Honda Type R“ pakartojo savo pirmtako pasiekimus: 2016 m. ankstesnės kartos modelis Estorilio, Hungaroringo, Silverstouno ir Spa-Francorchamps trasose pasiekė geriausius rato apvažiavimo rezultatus tarp priekiniais ratais varomų automobilių. „2018 Type R Challenge“ serija prasidėjo naujajam „Civic Type R“ Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje pasiekus rato apvažiavimo rekordą tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2017 m. balandžio mėn. jis ratą įveikė per 7 min. ir 43,8 sek.
Paskutinis automobilis, vertas garsaus raudono „H“ ženkliuko, sukurtas pagal naujojo dešimtosios kartos „Civic“ modelio plėtotės programą – didžiausią per visą „Honda“ istoriją. Jo paskirtis – dovanoti nė vienam galingų hečbekų klasės atstovui neprilygstamą vairavimo malonumą važiuojant tiek keliu, tiek lenktynių trasoje. Šis hečbekas išsiskiria lengva ir itin tvirta kėbulo konstrukcija, žemu svorio centru ir rafinuota dviejų ašių statramsčio tipo priekine pakabos sistema, kuri sumažina sukimo momento inerciją ir padidina stabilumą atliekant posūkius.