• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautiniame „Metų autobuso“ rinkimuose sau lygių neturėjo hibridinę jėgainę turintis „Mercedes Benz Citaro“.
Nuo 1989 metų organizuojamo konkurso komisija sudaro autoritetingų leidinių redaktoriais, kurie domisi autobusų pramonės naujienomis ir tendencijomis.
Šiemet konkurso komisiją sudarė 21-as žurnalistas. Kiekvienas iš jų turėjo progą savo kailiu išbandyti visus naujus autobusus išskirtinai šiam konkursui surengtoje bandymų stovykloje Kroatijos sostinėje.
Bandymų stovykloje komisijos nariai galėjo išbandyti tiesioginius konkurentus, juos palyginti ir suprasti kurio gamintojo produktas turi ryškų pranašumą.

Tarptautiniame „Metų autobuso“ rinkimuose sau lygių neturėjo hibridinę jėgainę turintis „Mercedes Benz Citaro“.
Nuo 1989 metų organizuojamo konkurso komisija sudaro autoritetingų leidinių redaktoriais, kurie domisi autobusų pramonės naujienomis ir tendencijomis.
Šiemet konkurso komisiją sudarė 21-as žurnalistas. Kiekvienas iš jų turėjo progą savo kailiu išbandyti visus naujus autobusus išskirtinai šiam konkursui surengtoje bandymų stovykloje Kroatijos sostinėje.
Bandymų stovykloje komisijos nariai galėjo išbandyti tiesioginius konkurentus, juos palyginti ir suprasti kurio gamintojo produktas turi ryškų pranašumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz Citaro hibridas


Po ilgų bandymų ir diskusijų, konkurso komisija nusprendė, jog „Geriausio autobuso“ titulas privalo atitekti „Mercedes Benz Citaro“ su hibridine jėgaine.
Tuo tarpu antrą ir trečią vietas užėmė „Irizar ie-tram“ bei „Heuliez GX 337 Elec Linium“.
Konkurso komisija hibridinį „Mercedes Benz Citaro“ gyrė už puikias dinamines savybes, efektyviai veikiančią hibridinę jėgainę ir komforto lygį.
Hibridinę pavarą naudojantis „Citaro“ turi 14 kW galingumo elektros motorą, kuris taip pat išvysto 220 Nm sukimo momentą.
Elektros motoras į šį autobusą buvo sumontuotas ne tam, jog padidintų bendrą vidaus degimo variklio išvystomą galią, o tam, jog sumažintų vidaus degimo varikliui apkrovą. Viso to rezultatas – 8,5 procento mažesnės kuro sąnaudos.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų