Susipažinkite – „Ferrari 250 SWB Revival“. Automobilis, kuris buvo sukurtas tam, jog ne tokį sėkmingą verslą turintys automobilių mėgėjai galėtų įsigyti savo svajonių automobilį – „Ferrari 250 GT SWB“, o tiksliau – „Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione“.
Su šiuo garsiu automobiliu kadaise lenktyniavo Stirlingas Mosas. Jis taip pat yra pareiškęs ne vieną kartą, jog būtent „Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione“ yra geriausias GT klasės ratuotis pasaulyje, todėl nenuostabu, jog „GTO Engineering“ savo įkvėpimo šaltiniu pasirinko būtent šį modelį.
Automobilio projektavimo darbai prasidėjo nuo atidaus ir kruopštaus originalaus modelio brėžinių studijavimo. Tik supratus kokius sprendimus priėmė tuometiniai „Ferrari“ inžinieriai, tik tada automobilio kūrimo darbai galėjo pajudėti į priekį. Skirtumas tik tas, jog projekto autoriai pasiūlys pasirinkti vieną iš dviejų versijų: skirtą patogioms kelionėms Prancūzijoje arba smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje.
Britai, priklausomai nuo jūsų įgeidžių, į automobilį gali įdiegti oro kondicionierių, modernią magnetolą ir netgi USB jungtį, per kurią galėsite įsikrauti išmanųjį įrenginį. Vis dėlto, pati geriausia detalė šiame automobilyje yra 12 cilindrų variklis. Ir ne bet koks, o Gioacchino Colombo (žmogus sukūręs įžymųjį „Ferrari V12“) suprojektuotas ir pagal modernius standartus pagamintas motoras.
Daugelį metų „Ferrari“ automobilius restauruojantys, o dabar ir gaminantys, specialistai tikina, jog iki šiol pasaulį išvydo maždaug 30 ikoniško kupė kopijų. Tai nėra itin didžiulis skaičius, tačiau norėtume iškart pridurti, jog vieno automobilio gamyba trunka nuo 12 iki 18 mėnesių, o vieno automobilio kaina siekia beveik 800 tūkst. eurų, o tai gerokai mažiau negu originalus modelis, kurio kaina šiandien gali siekti keliasdešimt milijonų eurų.