• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis dar mąstote ar važiuoti ryt į
Fast Lap? Metame dar vieną kozirį, kodėl važiuoti būtina! Ogi todėl, kad trasoje suksis dešimtys įspūdingų automobilių. Kartais išvardinus visus jų modlistus, nebeapsiverčia liežuvis paklausti šeimininko kelių papildomų sakinių, nes modų tiek daug, jog pavargsite skaityti... Taip nutiko ir šį kartą, kai nusitaikėme į Groozdo Silvia. Tad šį kartą Jūsų akių džiagsmui pateikiame automobilį, o ką dą drifteris veikia žiedinėje trasoje Tomo Gruzdžio paklausime vėliau.
Beje, užantyje laikome ir dar vieną kozirį... bet apie jį šį kartą pasakysime tik tiek - Audi Xtra Coupe...  Tikram automanui čia beveik viskas ir pasakyta. Na, o dar tik žengiančiam į pažinimo džiungles pažadame - kas per žvėris yra Audi Xtra Coupe ir kaip jai seksis(sekėsi) Fast Lap trasoje - parašysime po lenktynių.
Well, grįžtame prie Silvia reikalų. Čia pasigirsta fanfaros ir praskleidus uždangą žiūrim:



AUTOMOBILIS.
Europinis 1994-ųjų Nissan 200sx S14. Sprendžiant iš kėbulo numerio tai 44-asis S14 sx’as nuriedėjęs nuo gamybos linijos.
Standartiniai automobilio variklio duomenys: 4 cilindrų eilėje, DOHC, 16 vožtuvų, 2,0 Turbo (SR20DET), 147 kW (200 AG) prie 6400 aps/min, 265 Nm prie 4800 aps/min. Suspaudimo laipsnis 8,5:1, cilindro skersmuo – 86 mm.
VARIKLIS.
Perrinktas SR20DET
Kaltiniai CP stumokliai (86,5, 9:1)
Eagle švaistikliai
ARP smeigės
‘Sportiniai’ indėklai
Apexi 1,1 mm metalinė galvos tarpinė
Brian Crower kietesnės vožtuvų spyruoklės
Toda Racing 256/256 paskirstymo velenėliai
Greedy didesnis karteris su pertvaromis
P2M RAS (Rokers Arm Stoppers)
Motul 300V Competition 15W50 alyva
TRANSMISIJA.
ACT HDR6 sankabos komlektas (papidintos jėgos diskatorius + 6 lapelių keraminis sankabos diskas)
Toda Racing lengvas smagratis
Perrinka standartinė greičių dėžę (jau užianti)
Motul Motylgear 75W90 greičių dėžės alyva
Standartinis sankabos cilindriukas
Armuota sankabos žarnelė
Tomei X-Trax 2-way blokuotas diferencialas
VARIKLIO PERIFERIJA.
600×300x80 Hybrid tarpinis aušintuvas (intercooler)
Garrett T2871R 0,64 turbina (HKS GTRS atitikmuo)
Armuotos turbinos tepimo žarnelės
Tomei Expreme nerūdijančio plieno išmetimo kolektorius
HKS reguliuojamas aktuatorius (0.9 kg/cm2)
Sard R2D2 bovas
Greedy tepalo aušintuvas
Greedy tepalo gaudyklė
Greedy tepalo filtro perkėlimas
Man tepalo filtras
Apexi Power Intake oro filtras / GroundZero nerūdijančio plieno vamzdynas
Samco silikoninės jungtys
76mm GroundZero nerūdijančio plieno išmetimo sistema su downpipe’u + Apexi N1 replika
KURO SISTEMA.
Aukšto slėgio siurblys Walbro 255lph
Tomei 750cc kuro purkštukai
Standartinis kuro slėgio reguliatorius
NGK Iridium IX #7 degimo žvakės
VAŽIUOKLĖ.
Tein SuperDrift reguliuojamo aukščio amortizatoriai ir spyruoklės (10 kg/mm – 8 kg/mm)
Tein atraminiai guoliai
Tanabe priekinis apatinis skersinis
MeganRacing galinis apatinis skersinis
Work Emotion CR-Kai gunmetal ratlankiai (17×9 +17, 5×114,3)
Federal 595 R-SR 235/40 R17 padangos
Muteki / Kics aliuminio veržlės
STABDŽIAI.
Standartiniai stabdžių diskai priekyje
Standartiniai aliuminio stabdžių suportai priekyje (4 cilindriukų)
GreenStuff stabdžių kaladėlės
Goodridge armuotos stabdžių šlangelės
R33 Skyline’o stabdžių sistema gale (vieno cilindriuko aliumininis suportas, didesnio diametro diskas, būgninis rankinis stabdis).
Standartinės Mitsubishi Galant (90’s) stabdžių šlangelės gale
Motul 5,1 stabdžių skystis
ELEKTRONIKA.
Standartinis ECU + NisTune
Blitz SBC Spec R boost kontroleris
Greedy Boost matuoklis (60 mm)
SPA Design Dual tepalo slėgio ir temperatūros elektroninis matuoklis (54 mm)
INTERJERAS IR IŠORĖ.
Visiškai išskustos vidaus smalos
‘Montes’ saugos lankai
Bimarco/GroundZero Expert sportinės sėdynės
Sabelt saugos diržai
Sabelt Rac vairas
Momo vairo stebulė
Circuit Sport vairo nuėmimo adapteris
Nismo bėgių perjungimo svirties antgalis
Honda GrandPrix balta spalva
Standartinis ‘body kit’as


Taigi, rezultatą matote kreivėse: 406 Ag, 430 Nm, prie 1.1 bar’o.
Svoris apie 1300 kg.




Vis dar mąstote ar važiuoti ryt į
Fast Lap? Metame dar vieną kozirį, kodėl važiuoti būtina! Ogi todėl, kad trasoje suksis dešimtys įspūdingų automobilių. Kartais išvardinus visus jų modlistus, nebeapsiverčia liežuvis paklausti šeimininko kelių papildomų sakinių, nes modų tiek daug, jog pavargsite skaityti... Taip nutiko ir šį kartą, kai nusitaikėme į Groozdo Silvia. Tad šį kartą Jūsų akių džiagsmui pateikiame automobilį, o ką dą drifteris veikia žiedinėje trasoje Tomo Gruzdžio paklausime vėliau.
Beje, užantyje laikome ir dar vieną kozirį... bet apie jį šį kartą pasakysime tik tiek - Audi Xtra Coupe...  Tikram automanui čia beveik viskas ir pasakyta. Na, o dar tik žengiančiam į pažinimo džiungles pažadame - kas per žvėris yra Audi Xtra Coupe ir kaip jai seksis(sekėsi) Fast Lap trasoje - parašysime po lenktynių.
Well, grįžtame prie Silvia reikalų. Čia pasigirsta fanfaros ir praskleidus uždangą žiūrim:



AUTOMOBILIS.
Europinis 1994-ųjų Nissan 200sx S14. Sprendžiant iš kėbulo numerio tai 44-asis S14 sx’as nuriedėjęs nuo gamybos linijos.
Standartiniai automobilio variklio duomenys: 4 cilindrų eilėje, DOHC, 16 vožtuvų, 2,0 Turbo (SR20DET), 147 kW (200 AG) prie 6400 aps/min, 265 Nm prie 4800 aps/min. Suspaudimo laipsnis 8,5:1, cilindro skersmuo – 86 mm.
VARIKLIS.
Perrinktas SR20DET
Kaltiniai CP stumokliai (86,5, 9:1)
Eagle švaistikliai
ARP smeigės
‘Sportiniai’ indėklai
Apexi 1,1 mm metalinė galvos tarpinė
Brian Crower kietesnės vožtuvų spyruoklės
Toda Racing 256/256 paskirstymo velenėliai
Greedy didesnis karteris su pertvaromis
P2M RAS (Rokers Arm Stoppers)
Motul 300V Competition 15W50 alyva
TRANSMISIJA.
ACT HDR6 sankabos komlektas (papidintos jėgos diskatorius + 6 lapelių keraminis sankabos diskas)
Toda Racing lengvas smagratis
Perrinka standartinė greičių dėžę (jau užianti)
Motul Motylgear 75W90 greičių dėžės alyva
Standartinis sankabos cilindriukas
Armuota sankabos žarnelė
Tomei X-Trax 2-way blokuotas diferencialas
VARIKLIO PERIFERIJA.
600×300x80 Hybrid tarpinis aušintuvas (intercooler)
Garrett T2871R 0,64 turbina (HKS GTRS atitikmuo)
Armuotos turbinos tepimo žarnelės
Tomei Expreme nerūdijančio plieno išmetimo kolektorius
HKS reguliuojamas aktuatorius (0.9 kg/cm2)
Sard R2D2 bovas
Greedy tepalo aušintuvas
Greedy tepalo gaudyklė
Greedy tepalo filtro perkėlimas
Man tepalo filtras
Apexi Power Intake oro filtras / GroundZero nerūdijančio plieno vamzdynas
Samco silikoninės jungtys
76mm GroundZero nerūdijančio plieno išmetimo sistema su downpipe’u + Apexi N1 replika
KURO SISTEMA.
Aukšto slėgio siurblys Walbro 255lph
Tomei 750cc kuro purkštukai
Standartinis kuro slėgio reguliatorius
NGK Iridium IX #7 degimo žvakės
VAŽIUOKLĖ.
Tein SuperDrift reguliuojamo aukščio amortizatoriai ir spyruoklės (10 kg/mm – 8 kg/mm)
Tein atraminiai guoliai
Tanabe priekinis apatinis skersinis
MeganRacing galinis apatinis skersinis
Work Emotion CR-Kai gunmetal ratlankiai (17×9 +17, 5×114,3)
Federal 595 R-SR 235/40 R17 padangos
Muteki / Kics aliuminio veržlės
STABDŽIAI.
Standartiniai stabdžių diskai priekyje
Standartiniai aliuminio stabdžių suportai priekyje (4 cilindriukų)
GreenStuff stabdžių kaladėlės
Goodridge armuotos stabdžių šlangelės
R33 Skyline’o stabdžių sistema gale (vieno cilindriuko aliumininis suportas, didesnio diametro diskas, būgninis rankinis stabdis).
Standartinės Mitsubishi Galant (90’s) stabdžių šlangelės gale
Motul 5,1 stabdžių skystis
ELEKTRONIKA.
Standartinis ECU + NisTune
Blitz SBC Spec R boost kontroleris
Greedy Boost matuoklis (60 mm)
SPA Design Dual tepalo slėgio ir temperatūros elektroninis matuoklis (54 mm)
INTERJERAS IR IŠORĖ.
Visiškai išskustos vidaus smalos
‘Montes’ saugos lankai
Bimarco/GroundZero Expert sportinės sėdynės
Sabelt saugos diržai
Sabelt Rac vairas
Momo vairo stebulė
Circuit Sport vairo nuėmimo adapteris
Nismo bėgių perjungimo svirties antgalis
Honda GrandPrix balta spalva
Standartinis ‘body kit’as


Taigi, rezultatą matote kreivėse: 406 Ag, 430 Nm, prie 1.1 bar’o.
Svoris apie 1300 kg.




REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų