Siekdamas iš Frankenšteiną primenančio automobilio išspausti kaip tik įmanoma daugiau galios, Chris‘as į „El Camino“ hotrodą sumontavo 6,6 litro darbinio tūrio V8 variklį, pasiskolintą iš „Chevrolet“. Kaip vyšnaitė ant torto viršaus ant motoro buvo patupdytas „671 BDS“ mechaninis kompresorius ir du „Holley 750“ karbiuratoriai.
Toks agregatų junginys išvysto apytiksliai 800 arklio galių, o hotrodas sugeba ketvirtį mylios (~402,34 metrų) įveikti per 12,49 sekundės, pasiekdamas beveik 202 km/val. greitį, o tai yra dešimtąja sekundės greičiau, nei tokį patį atstumą įveikia „Mercedes-Benz CLS AMG“ ir bene dešimčia kartų triukšmingiau.
Nei vienu, nei dviem žodžiais monstriškos išvaizdos mašinos nepavadinsi, o pats automobilio idėjos autorius Chris Walker‘is savo projektą vadina tiesiog „Hulk Camino“. Realizuoti nestokojančio vaizduotės automano fantazijas padėjo Chris‘o įmonės „ITW Hot Rods“, įsikūrusios Minesotoje, mechanikai.
„Hulk Camino“ konstravimui buvo panaudota sudaužyto 1959-ųjų „Chevrolet El Camino“ kėbulo galinė dalis, kuri buvo likusi pakankamai sveika. Stogas buvo „pastumtas“ kiek labiau į galą, sutrumpintam kėbului buvo pritaikyta ir savadarbė važiuoklė.
Nei vienu, nei dviem žodžiais monstriškos išvaizdos mašinos nepavadinsi, o pats automobilio idėjos autorius Chris Walker‘is savo projektą vadina tiesiog „Hulk Camino“. Realizuoti nestokojančio vaizduotės automano fantazijas padėjo Chris‘o įmonės „ITW Hot Rods“, įsikūrusios Minesotoje, mechanikai.
„Hulk Camino“ konstravimui buvo panaudota sudaužyto 1959-ųjų „Chevrolet El Camino“ kėbulo galinė dalis, kuri buvo likusi pakankamai sveika. Stogas buvo „pastumtas“ kiek labiau į galą, sutrumpintam kėbului buvo pritaikyta ir savadarbė važiuoklė.