• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Japonai visada mokėjo mus nustebinti. Ne tik jų kultūra skiriasi nuo europiečių, tačiau ir požiūris į automobilių tiuningą. Nekalbame apie tuos kosminius „bosozuku“ stiliaus projektus ar nesveikus ratų išvirtimus. Kalbame apie kokybiškus, didelio biudžeto tobulinimus. Japonai šioje srityje taip pat žiba ir ne dėl to, kad jie gerai gyvena, bet dėl to, kad automobilio tiuningą užkelia į naujas aukštumas. Prasidėjus naujiems metams, kartelė vėl buvo kilstelėta...


Naujojo, žemę drebinančio, projekto iniciatoriumi tapo visame pasaulyje gerai žinomos firmos „BenSopra“ prezidentas Kazunori Ueta. Šį vyruką žinome iš jo 
„Nissan GT-R“, kuris taip pat susilaukė didžiulio susidomėjimo. Kaip sakoma nauji metai – nauji ratai. Būtent tokia filosofija gyvena Kazunori. „Senajį“ „GT-R“ automobilį reikėjo pakeisti kažkuo dar įspūdingesniu. Ar tai įmanoma, kai pamainai pasirenkamas morališkai pasenęs „Nissan 180SX“?


Pasirodo, turint reikiamas žinias ir sąlygas tai yra įmanoma. Štai jums „BenSopra Nissan 380SX“ pavyzdys. Kodėl „380SX“? Todėl, kad originalus „SR20DET“ agregatas buvo išplėštas su visomis mėsomis, o jo vietoje atsidūrė transplantas iš ne ko kitko, o iš praeitų metų Kazunori žaisliuko „GT-R“. Taip, „VR38DETT“ monstras sutilpo į mažutį „S13“ variklio skyrių! Būtent prie to daugiausiai plušėjo ne tik Kazunori, bet ir geriausi specialistai iš „Trust“ ir „Greddy“. Juk 1100 arklių penkiolikos metų senumo skardose turi spardytis tolygiai...


Hmm, „VR38DETT“ įgavo daugiau nei dvigubai daugiau galios? Pradėkime nuo to, kad abiejuose šonuose švilpia dvi „Trust TD06-25G“ turbinos. Kad jos lengviau įsisuktų, agregato darbinis tūris buvo pakeltas iki keturių litrų. Kai varikliui užteko oro, atėjo laikas duoti daugiau kuro. Tuo rūpinasi litriniai „Trust“ purkštukai, kuriems aukšto oktaninio skaičiaus kurą tiekia net keturi „Bosh“ siurbliukai. Visai galios simfonijai vadovauja „Vi-PEC V88“ kompiuteris. Tačiau labiausiai stebina tai, kaip inžinieriams pavyko visa tai sutalpinti į tokį kompaktišką komplektą.


Galią ratams perduodama per šešių bėgių sekvencinę „Hollinger“ greičių dėžę, o gale su ja kovoja „Skyline R34“ galinė važiuoklė bei „ATS“ blokuotas reduktorius. Beje, šis monstras gali pretenduoti ir „stance“ automobilių rinkimuose, nes techniškai jis turi tikrą orinę važiuoklę, kuri kilnojasi keletą centimetrų.


Matoma automobilio išorė dar tik ruošiama galutiniam stiliukui, tačiau jau galima pasakyti, kad „BenSopra“ atliko tai, ką moka geriausiai. O ratų arkos neprimena nieko? Taip, „TRA Kyoto“ pasirūpino jomis bei didžiuliu galiniu spoileriu. Kovinę išvaizdą taip pat kuria aštuoniolikos colių „Enkei RS05RR“ ratlankiai, apmauti ypač lipniomis „Yokohama Advan“ padangomis.


O dabar grįžkime prie straipsnio pavadinimo. Juk „Ben Sopra“ vadeiva neinvestuotų didžiulių pinigų tik dėl pasilinksminimo. Vyrukas nusprendė sudalyvauti „Option“ žurnalo renginyje, kuris vyks Italijoje esančiame„Nardó“ žiede. Tikslas vienas – viršyti magiškąją 400km/h ribą. Oho, skamba tikrai drąsiai, tačiau į kėbulą sukrauta technika taip pat neįprasta, o geriausiems specialistams iš „BenSopra“, „Trust“ ir „TRA Kyoto“ tokie greičiai nėra naujiena.


Būtent susivienijus vieniems iškiliausių savo srities specialistų gali gimti toks automobilis, apie kūrį bus kalbama dar ne vieną kartą. Kas galėjo pagalvoti, kad tai bus senučiukas „Nissan“?


Šiuo metu automobilis yra pakeliui į Italiją, tačiau jį buvo galima išvysti Tokijo automobilių parodoje.
Nuotraukos iš speedhunter.com



Japonai visada mokėjo mus nustebinti. Ne tik jų kultūra skiriasi nuo europiečių, tačiau ir požiūris į automobilių tiuningą. Nekalbame apie tuos kosminius „bosozuku“ stiliaus projektus ar nesveikus ratų išvirtimus. Kalbame apie kokybiškus, didelio biudžeto tobulinimus. Japonai šioje srityje taip pat žiba ir ne dėl to, kad jie gerai gyvena, bet dėl to, kad automobilio tiuningą užkelia į naujas aukštumas. Prasidėjus naujiems metams, kartelė vėl buvo kilstelėta...


Naujojo, žemę drebinančio, projekto iniciatoriumi tapo visame pasaulyje gerai žinomos firmos „BenSopra“ prezidentas Kazunori Ueta. Šį vyruką žinome iš jo 
„Nissan GT-R“, kuris taip pat susilaukė didžiulio susidomėjimo. Kaip sakoma nauji metai – nauji ratai. Būtent tokia filosofija gyvena Kazunori. „Senajį“ „GT-R“ automobilį reikėjo pakeisti kažkuo dar įspūdingesniu. Ar tai įmanoma, kai pamainai pasirenkamas morališkai pasenęs „Nissan 180SX“?


Pasirodo, turint reikiamas žinias ir sąlygas tai yra įmanoma. Štai jums „BenSopra Nissan 380SX“ pavyzdys. Kodėl „380SX“? Todėl, kad originalus „SR20DET“ agregatas buvo išplėštas su visomis mėsomis, o jo vietoje atsidūrė transplantas iš ne ko kitko, o iš praeitų metų Kazunori žaisliuko „GT-R“. Taip, „VR38DETT“ monstras sutilpo į mažutį „S13“ variklio skyrių! Būtent prie to daugiausiai plušėjo ne tik Kazunori, bet ir geriausi specialistai iš „Trust“ ir „Greddy“. Juk 1100 arklių penkiolikos metų senumo skardose turi spardytis tolygiai...


Hmm, „VR38DETT“ įgavo daugiau nei dvigubai daugiau galios? Pradėkime nuo to, kad abiejuose šonuose švilpia dvi „Trust TD06-25G“ turbinos. Kad jos lengviau įsisuktų, agregato darbinis tūris buvo pakeltas iki keturių litrų. Kai varikliui užteko oro, atėjo laikas duoti daugiau kuro. Tuo rūpinasi litriniai „Trust“ purkštukai, kuriems aukšto oktaninio skaičiaus kurą tiekia net keturi „Bosh“ siurbliukai. Visai galios simfonijai vadovauja „Vi-PEC V88“ kompiuteris. Tačiau labiausiai stebina tai, kaip inžinieriams pavyko visa tai sutalpinti į tokį kompaktišką komplektą.


Galią ratams perduodama per šešių bėgių sekvencinę „Hollinger“ greičių dėžę, o gale su ja kovoja „Skyline R34“ galinė važiuoklė bei „ATS“ blokuotas reduktorius. Beje, šis monstras gali pretenduoti ir „stance“ automobilių rinkimuose, nes techniškai jis turi tikrą orinę važiuoklę, kuri kilnojasi keletą centimetrų.


Matoma automobilio išorė dar tik ruošiama galutiniam stiliukui, tačiau jau galima pasakyti, kad „BenSopra“ atliko tai, ką moka geriausiai. O ratų arkos neprimena nieko? Taip, „TRA Kyoto“ pasirūpino jomis bei didžiuliu galiniu spoileriu. Kovinę išvaizdą taip pat kuria aštuoniolikos colių „Enkei RS05RR“ ratlankiai, apmauti ypač lipniomis „Yokohama Advan“ padangomis.


O dabar grįžkime prie straipsnio pavadinimo. Juk „Ben Sopra“ vadeiva neinvestuotų didžiulių pinigų tik dėl pasilinksminimo. Vyrukas nusprendė sudalyvauti „Option“ žurnalo renginyje, kuris vyks Italijoje esančiame„Nardó“ žiede. Tikslas vienas – viršyti magiškąją 400km/h ribą. Oho, skamba tikrai drąsiai, tačiau į kėbulą sukrauta technika taip pat neįprasta, o geriausiems specialistams iš „BenSopra“, „Trust“ ir „TRA Kyoto“ tokie greičiai nėra naujiena.


Būtent susivienijus vieniems iškiliausių savo srities specialistų gali gimti toks automobilis, apie kūrį bus kalbama dar ne vieną kartą. Kas galėjo pagalvoti, kad tai bus senučiukas „Nissan“?


Šiuo metu automobilis yra pakeliui į Italiją, tačiau jį buvo galima išvysti Tokijo automobilių parodoje.
Nuotraukos iš speedhunter.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų