2 ) LiAZ 667A
Autobusas, kuris buvo sukurtas atsižvelgiant į atšiauresnį klimatą rytinėje Sovietų Sąjungos dalyje. Inžinieriai autobuso prototipus bandė ten, kur dienos metu oro temperatūra nukrisdavo iki 30 laipsnių žemiau nulio. Autobusas būdavo aprūpintas dvigubais stiklais, kabinos šildytuvu ir net primityviu išankstiniu salono šildytuvu. Pirmą kartą autobusas buvo pristatytas 1967 metais, o gamyba prasidėjo 1968 metais.
3 ) Zil 118
„Zil“ vardas Sovietų Sąjungoje buvo asocijuojamas su pačiais prabangiausiais ir ištaigingiausiais automobiliais ir transporto priemonėmis, kuriomis važinėdavo tik aukščiausias pareigas einantys valdžios pareigūnai. „Zil 118“ buvo sukurtas tam, jog galėtų vežioti aukščiausio rango pareigūnus per itin svarbius renginius. Paprasti piliečiai šiuo autobusiuku važinėtis negalėjo - jie tik pavydžiu žvilgsniu galėjo stebėti kaip pro šalį važiuoja „Zil 118“.
4 ) Ikarus 55
Daugelis sutiks, jog tai vienas gražiausių autobusų pasaulyje. Sukurtas Vengrijoje ir joje gamintas nuo 1953 iki 1972 metų, „Ikarus 55“ į autobusų pateko kaip vienas patogiausių ir komfortiškiausių to meto autobusų.
5 ) Karosa ŠM11
„Karosa ŠM11“ buvo tiesioginis „Škoda 706 RTO“ įpėdinis, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Škoda“ specialistais. Deja, šie stilingi autobusai Sovietų Sąjungoje nebuvo plačiai naudojami, nes tarpmiestinių autobusų lyderio rolė bus skirta „Ikarus“ markei. Tuo tarpu „Karosa“ autobusas džiaugėsi pakankamai didžiuliais pardavimais Vakarų Europoje.
6 ) Karosa ŠD11.2050
Ar kada nors matėte autobusą, kurio priekinė dalis būtų panaši į „Dodge Charger“? Jeigu ne, tuomet pasižiūrėkite į štai šį „Karosa“ inžinierių kūrinį. Pristatytas 1968 metais, čekų kūrinys sugebėjo laimėti „Geriausio turistinio autobuso“ kategorijoje. Komisiją sužavėjo ne tik autobuso grožis, bet ir komfortas bei greitis. Aprūpintas 6 cilindrų „Škoda“ varikliu, sugebančiu išvystyti 200 arklio galių, autobusas galėjo pasiekti 100 km/val. maksimalų greitį. Deja, bet „Karosa“ taip ir nepradėjo serijinės „ŠD11.2050“ gamybos.