Volkswagen XL Sport
Didžiausia staigmena šioje prezentacijoje buvo „Volkswagen XL Sport“. Pasižiūrėjus į šį konceptą, susidaro įspūdis, kad „Volkswagen“ taupųjį „XL“ įdėjo į dalelių greitintuvą, davė gerą dozę steroidų ir privertė išgerti keletą „Red Bull“ skardinių.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Volkswagen XL Sport“ turi 1,2 litro benzininį variklį, kuris atkeliavo iš motociklo, o tiksliau - „Ducati Superleggera 1199“. Pastarasis išvysto 200 arklio galių ir gali pasiekti net 11 tūkst. aps/min ribą.
Vos 900 kilogramų sverianti mašina iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,7 sekundės ir pasiekti 270 km/val. maksimalų greitį.
Kaina? 400,000 litų.
Lamborghini Asterion
Dar viena netikėta naujiena - hibridinę jėgainę turintis „Lamborghini Asterion“. Nors daugeliui „Lamborghini“ gerbėjų ką tik nukratę šiurpas, tačiau reikia pripažinti, kad hibridinės jėgainės anksčiau ar vėliau bus naudojamos visuose automobiliuose.
Tačiau ar hibridinės jėgainės yra didžiulis blogis? Tokiame automobilyje kaip „Volkswagen Jetta“ - taip. Tuo tarpu itališkame superautomobilyje - tikrai ne. Kodėl? Nes „Asterion“ turi net 910 arklio galių išvystančią jėgainę. Galbūt italai nori mesti iššūkį „Porsche 918 Spyder“ ar „La'Ferrari“?
Automobilis turi 5,2 litro, V10 benzininį variklį, kuris išvysto 610 arklio galių. Tuo tarpu net 300 arklio galių išvysto ne vienas, bet trys elektriniai motorai, kurie yra sumontuoti ant galinės ašies.
Geriausia dalis yra ta, kad šis monstras 100 km/val. suvartoja vos 4,12 litro degalų, išmeta 98 g/km Co2 ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3 sekundes. Maksimalus greitis - 320 km/val. Neblogos charakteristikos, ar ne?
Volkswagen Passat GTE
Tik nesusidarykite įspūdžio, jog tai yra pati sportiškiausia „Passat“ modelio versija. Viskas yra atvirkščiai. „Passat GTE“ turi pakankamai galingą hibridinę jėgainę, kurios pajėgumas siekia 218 arklio galių. Šią jėgainę sudaro 156 arklio galias išvystantis benzininis ir 115 arklio galių išvystantis elektrinis motoriukas.
Pasak kompanijos atstovų, naujasis „Passat GTE“ šimtui kilometrų suvartos tik 2 litrus degalų, pasieks 220 km/val. greitį ir su pilnu baku benzino galės nuvažiuoti maždaug 1000 kilometrų.
Hibridinė versija prekyboje pasirodys kitų metų vasarą.
Galerija :