Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
W formos varikliai greičiausiai yra patys neįprasčiausi ir unikaliausi pasaulyje. Nepaisant didžiulio darbinio tūrio, iš esmės - tai gausiai perdaryti VR tipo motorai.
Iš pradžių „Volkswagen“ inžinieriai iš dviejų VR4 variklių sukūrė W8 motorą. Dar vėliau atsirado W12 tipo motoras, kuris buvo surinktas iš dviejų „VR6“ agregatų. Tačiau pats įspūdingiausias ir techniškai sudėtingiausias - W16.
„Volkswagen“ šį monstrą sukūrė iš dviejų VR8 motorų. Dviejų variklių cilindrų blokai stovi vienas prieš kitą 90 laipsnių kampu, o tarp jų „stūkso“ net keturios turbinos.
Nepaisant kvapą gniaužiančių techninių charakteristikų, šis variklis yra pakankamai lengvas. Jis sveria maždaug 400 kilogramų. Kaip jiems tai pavyko? Kadangi šis projektas turėjo neribotą biudžetą, inžinieriai šiame variklyje naudojo iš titano pagamintus švaistiklius ar iš aliuminio pagamintą siurblį. Tai pora pavyzdžių, tad galima įsivaizduoti kokios medžiagos yra panaudotos šiame variklyje.
Žemiau esančiame vaizdo reportaže išvysite kaip gaminami ir surenkami W16 tipo varikliai.
W formos varikliai greičiausiai yra patys neįprasčiausi ir unikaliausi pasaulyje. Nepaisant didžiulio darbinio tūrio, iš esmės - tai gausiai perdaryti VR tipo motorai.
Iš pradžių „Volkswagen“ inžinieriai iš dviejų VR4 variklių sukūrė W8 motorą. Dar vėliau atsirado W12 tipo motoras, kuris buvo surinktas iš dviejų „VR6“ agregatų. Tačiau pats įspūdingiausias ir techniškai sudėtingiausias - W16.
„Volkswagen“ šį monstrą sukūrė iš dviejų VR8 motorų. Dviejų variklių cilindrų blokai stovi vienas prieš kitą 90 laipsnių kampu, o tarp jų „stūkso“ net keturios turbinos.
Nepaisant kvapą gniaužiančių techninių charakteristikų, šis variklis yra pakankamai lengvas. Jis sveria maždaug 400 kilogramų. Kaip jiems tai pavyko? Kadangi šis projektas turėjo neribotą biudžetą, inžinieriai šiame variklyje naudojo iš titano pagamintus švaistiklius ar iš aliuminio pagamintą siurblį. Tai pora pavyzdžių, tad galima įsivaizduoti kokios medžiagos yra panaudotos šiame variklyje.
Žemiau esančiame vaizdo reportaže išvysite kaip gaminami ir surenkami W16 tipo varikliai.