• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau liepos 31-ą – rugpjūčio 1-ą dienomis Lietuvos ralio sostine taps Rokiškis. Čia įvyks „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos, kurios šiemet drieksis ne tik Rokiškio, bet ir Zarasų krašto žvyrkeliais.

Jau liepos 31-ą – rugpjūčio 1-ą dienomis Lietuvos ralio sostine taps Rokiškis. Čia įvyks „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos, kurios šiemet drieksis ne tik Rokiškio, bet ir Zarasų krašto žvyrkeliais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Panevėžietis lenktynininkas Giedrius Notkus tvirtina, kad toks organizatorių sprendimas sujungti du rajonus yra sveikintinas. Anot Lietuvos ralio čempiono, Zarasai jau nuo seno žinomas kaip vienus labiausiai raliui tinkamų kelių turintis kraštas. Giedriaus Notkaus teigimu, toks rajonų sujungimas įneš įvairovės tiek žiūrovams, tiek patiems dalyviams.

REKLAMA

Giedrius Notkus


„Zarasai ir ten kadaise vykusios „300 Lakes Rally“ varžybos kelia tik geriausius prisiminimus. Vasara, geras oras, daug žmonių. Zarasai visuomet pasižymėjo savita atmosfera. Ten būdavo vieni geriausių ralių.
Vietovė – labai įvairi. Daug miškingų vietų, tramplinų. Greičio ruožai ten tikrai nėra lengvi. Tokiuose greičio ruožuose visada atsiskleidžia meistriškumas. Labai džiaugiuosi, kad ralis vėl grįžta į Zarasus. Nekantrauju išbandyti šių metų greičio ruožus tame krašte“, - kalbėjo Giedrius Notkus.

REKLAMA
REKLAMA

Mitsubishi Lancer EVO


Pasak ralio čempiono, Rokiškio ir Zarasų žvyrkelių specifika kiek skiriasi. Jei Rokiškyje ruožai pasižymi greitomis sekcijomis, tai Zarasuose „dopai“ kiek lėtesni, labiau „užsukti“.
Kaip teigia Giedrius Notkus, būtent tokie „darbiniai“ greičio ruožai gali būti itin klastingi jaunosios kartos lenktynininkams. Ypač po to, kai po labai greitų ruožų iškart tenka važiuoti kur kas lėtesnius, bet gerokai techniškesnius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mitsubishi Lancer EVO


„Zarasų kraštas nėra tipiško lietuviško ralio pavyzdys, greičio ruožai ten nėra labai greiti, tačiau labai techniški ir reikalaujantys susikaupimo. Ten atsiskleidžia ekipažo sugebėjimas susikalbėti. Automobilį irgi dažniausiai reguliuoji pagal didžiąją dalį greičio ruožų, tad reikia pagalvoti ir apie tai, kad keli greičio ruožai bus lėtesni ir reikės važiuoti kitaip, automobilis elgsis kitaip.
Aišku, ir pačiam persijungti iš greito į lėtą nėra lengva, bet mūsų patirtis rodo, kad mes tą sugebame daryti pakankamai sėkmingai. Bet ralis turi būti visoks, ralistas turi būti universalus ir mokėti važiuoti visur. Sunkiau galbūt bus mažiau patyrusiems ekipažams, bet seni ralio vilkai su tokia užduotimi tikrai susitvarkys“, - pasakojo ralio čempionas.
„Samsonas Rally Rokiškis“ bus ne tik antrasis Lietuvos ralio čempionato etapas. Čia savo sezoną pradės Latvijos ralio čempionato ir „Baltic Rally Trophy“ čempionato dalyviai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų