Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokietijoje įsikūrusi „Novitec" tiuningo kompanija specializuojasi itališkų automobilių tobulinimu. Nuo 2004 metų veikianti kompanija pristatė ne vieną įspūdingą automobilių patobulinimo komplektą. „Novitec" vietoj estetinių patobulinimų orientuojasi į automobilių dinaminių savybių gerinimą: galią ir valdomumą. Ši kontora išgarsėjo po sėkmingai atlikto turbininio „Ferrari 360" projekto, o štai penki įdomiausi jų projektai.
"Novitec Rosso" savaip perdarė grakštųjį „Ferrari F12". Pabaigtas tobulinti automobilis turidaugiau galios, didesnį maksimalų greitį, patobulintą pakabą ir kiek pakeistą interjerą. 6.3 litro V formos 12 cilindrų variklis standartiškai turi 740 arklio galių, tačiau po „Novitec" perprogramuoto variklio valdymo kompiuterio „F12" įgavo 763 arklio galias ir leido padidinti maksimalų greitį iki 344 kilometrų per valandą. Šiam „Ferrari" buvo sumontuoti nauji „NF4" ratai ir sportinės spyruoklės. Pastarosios automobilį priartina prie kelio dangos 40 milimetrų. Atnaujinto interjero detalės padarytos iš anglies pluošto, Alcantra ir odos apmušimų.
Dirbant su skoningai pagražintu išorėje „Maserati GranCabrio", „Novitec" sutelkė visą dėmesį darbams po variklio dangčiu. O pasistengė išties neprastai - bestogė „Maserati" gavo naują kompresoriaus sistemą kartu su vandeniu aušinamu tarpiniu aušintuvu ir modifikuotu variklio valdymo bloku. Standartisškai 440 arklio galių (490 nM sukimo momento) turintis automobilis, po patobulinimų turi 590 arklio galių (667 nM sukimo momento). Bandymų metu. „Maserati" aiškiai deklaravo savo įsibėgėjimo iki šimto kilometrų per valandą greitį, tai 4.5 sekundės. Išoriškai matomi pakitimai yra vienetinė nerūdijančio plieno išmetimo sistema, „KW" sportinė pakaba, nauji ratai ir anglies pluošto aerodinaminis kėbulo paketas.
Ši vokiečių kompanija pasidarbavo ir su paprastesniais modeliais, vienas tokių yra „Fiat 500 Abarth". Šiam mažyliui pritaikyti nauji lengvi ratlankiai, nerūdijančio plieno išmetimo sistema, bei reguliuojama pakaba. Kompanijos variklių ekspertai siūlo skirtingus galios padidinimo paketus šiam modeliui. Keturių cilindrų, 1.4 litro darbinio tūrio „T-Jet" variklis gali pasirinktinai turėti 164 arba 212 arklio galias. „Fiat 500" galia padidinama pasitelkus specialų turbokompresorių ir efektyvesnę oro įsiurbimo sistemą. Po patobulinimų mažylis „500" yra pajėgus pasiekti 100 kilometrų per valandą greitį per 6.8 sekundės dalis.
Dirbant prie super reto „Ferrari SA Aperta" (bestogė „599" modelio versija) „Novitec" stengėsi padaryti viską, kas padintų automobilio galią. Prie V formos 12 cilindrų, 6.7 litro darbinio tūrio „Ferrari" variklio buvo pridėta dviejų kompresorių sistema, galinti pakelti galią iki 888 arklio galių (670 arklio galių standarte) ir 860 nM sukimo momento. Maksimalus greitis tapo 339 kilometrai per valandą, o įsibėgėjimas iki šimto kilometrų per valandą įvyksta per 3.1 sekundės. Kiti atlikti patobulinimai buvo: sumontuoti lengvi, kaltiniai ratlankiai; sportinės spiruoklės; sportinė išmetimo sistema. Išorės apdaila tokio pat stiliaus kaip ir „GTO" modelis, su visais būtinais pažeminimais, difuzoriais ir spoileriais, o visi anglies pluošto elementai buvo nudažyti matine juoda spalva.
„Novitec" tiuningo paketas skirtas „Alfa Romeo Giulietta", rodos, yra kiek įdomesnis, nei gamintojo siūloma, taip pat neprasta, „Giulietta Cloverleaf" alternatyva. „Novitec Giulietta" po perprogramuoto variklio proto turi 25 arklio galiomis daugiau, o nauja sportinio išmetimo sistema tai gražiai įgarsina. Apatinės buferių dalys buvo perdarytos siekiant pridėti oro srauto skirstytuvus ir estetiškai sutalpinti išmetimo naują sistemą. Automobilis siūlomas pasirinktinai su 18, 19 arba 20 colių dydžio lengvojo lydinio ratais ir nauja, reguliuojama sportiška pakaba.
Vokietijoje įsikūrusi „Novitec" tiuningo kompanija specializuojasi itališkų automobilių tobulinimu. Nuo 2004 metų veikianti kompanija pristatė ne vieną įspūdingą automobilių patobulinimo komplektą. „Novitec" vietoj estetinių patobulinimų orientuojasi į automobilių dinaminių savybių gerinimą: galią ir valdomumą. Ši kontora išgarsėjo po sėkmingai atlikto turbininio „Ferrari 360" projekto, o štai penki įdomiausi jų projektai.
"Novitec Rosso" savaip perdarė grakštųjį „Ferrari F12". Pabaigtas tobulinti automobilis turidaugiau galios, didesnį maksimalų greitį, patobulintą pakabą ir kiek pakeistą interjerą. 6.3 litro V formos 12 cilindrų variklis standartiškai turi 740 arklio galių, tačiau po „Novitec" perprogramuoto variklio valdymo kompiuterio „F12" įgavo 763 arklio galias ir leido padidinti maksimalų greitį iki 344 kilometrų per valandą. Šiam „Ferrari" buvo sumontuoti nauji „NF4" ratai ir sportinės spyruoklės. Pastarosios automobilį priartina prie kelio dangos 40 milimetrų. Atnaujinto interjero detalės padarytos iš anglies pluošto, Alcantra ir odos apmušimų.
Dirbant su skoningai pagražintu išorėje „Maserati GranCabrio", „Novitec" sutelkė visą dėmesį darbams po variklio dangčiu. O pasistengė išties neprastai - bestogė „Maserati" gavo naują kompresoriaus sistemą kartu su vandeniu aušinamu tarpiniu aušintuvu ir modifikuotu variklio valdymo bloku. Standartisškai 440 arklio galių (490 nM sukimo momento) turintis automobilis, po patobulinimų turi 590 arklio galių (667 nM sukimo momento). Bandymų metu. „Maserati" aiškiai deklaravo savo įsibėgėjimo iki šimto kilometrų per valandą greitį, tai 4.5 sekundės. Išoriškai matomi pakitimai yra vienetinė nerūdijančio plieno išmetimo sistema, „KW" sportinė pakaba, nauji ratai ir anglies pluošto aerodinaminis kėbulo paketas.
Ši vokiečių kompanija pasidarbavo ir su paprastesniais modeliais, vienas tokių yra „Fiat 500 Abarth". Šiam mažyliui pritaikyti nauji lengvi ratlankiai, nerūdijančio plieno išmetimo sistema, bei reguliuojama pakaba. Kompanijos variklių ekspertai siūlo skirtingus galios padidinimo paketus šiam modeliui. Keturių cilindrų, 1.4 litro darbinio tūrio „T-Jet" variklis gali pasirinktinai turėti 164 arba 212 arklio galias. „Fiat 500" galia padidinama pasitelkus specialų turbokompresorių ir efektyvesnę oro įsiurbimo sistemą. Po patobulinimų mažylis „500" yra pajėgus pasiekti 100 kilometrų per valandą greitį per 6.8 sekundės dalis.
Dirbant prie super reto „Ferrari SA Aperta" (bestogė „599" modelio versija) „Novitec" stengėsi padaryti viską, kas padintų automobilio galią. Prie V formos 12 cilindrų, 6.7 litro darbinio tūrio „Ferrari" variklio buvo pridėta dviejų kompresorių sistema, galinti pakelti galią iki 888 arklio galių (670 arklio galių standarte) ir 860 nM sukimo momento. Maksimalus greitis tapo 339 kilometrai per valandą, o įsibėgėjimas iki šimto kilometrų per valandą įvyksta per 3.1 sekundės. Kiti atlikti patobulinimai buvo: sumontuoti lengvi, kaltiniai ratlankiai; sportinės spiruoklės; sportinė išmetimo sistema. Išorės apdaila tokio pat stiliaus kaip ir „GTO" modelis, su visais būtinais pažeminimais, difuzoriais ir spoileriais, o visi anglies pluošto elementai buvo nudažyti matine juoda spalva.
„Novitec" tiuningo paketas skirtas „Alfa Romeo Giulietta", rodos, yra kiek įdomesnis, nei gamintojo siūloma, taip pat neprasta, „Giulietta Cloverleaf" alternatyva. „Novitec Giulietta" po perprogramuoto variklio proto turi 25 arklio galiomis daugiau, o nauja sportinio išmetimo sistema tai gražiai įgarsina. Apatinės buferių dalys buvo perdarytos siekiant pridėti oro srauto skirstytuvus ir estetiškai sutalpinti išmetimo naują sistemą. Automobilis siūlomas pasirinktinai su 18, 19 arba 20 colių dydžio lengvojo lydinio ratais ir nauja, reguliuojama sportiška pakaba.