• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po trisdešimt penkių metų veiklos, „Brabus“ išaugo į didžiausią pasaulyje nepriklausomą automobilių tobulinimo kompaniją. Nuo aerodinaminių paketų ar lengvo lydinio ratlankių iki milžinišką galią išvystančių variklių – vokiečiai gali patobulinti vos ne kiekvieną „Daimler“ koncerno modelį. Šimtas pasaulio šalių turi bent vieną „Brabus“ atstovą, todėl norimi patobulinimai jus gali pasiekti bet kuriame Žemės kampelyje. Specialistai siūlo daug puikių tiuningo paketų, tačiau mes atrinkome penkis pačius karščiausius.

brabus-unleashes-800hp-mercedes-e-klasse-cabriolet_10
brabus-unleashes-800hp-mercedes-e-klasse-cabriolet_16
2011 metais automobilizmo visuomenė išvydo greičiausią pasaulyje keturvietį kabrioletą „Brabus EV12“. Oi, beveik pamiršome paminėti, jog jis yra ir galingiausias. Iš paprastos „E klasės“ automobilis virto juodu it anglis siaubūnu, o po variklio dangčiu alsuoja dvylikos cilindrų variklis, turintis 800 arklio galių ir 1400 niutonmetrų sukimo momento. Kadangi tokie skaičiai drasko padangas į skutelius, „EV12“ iš vietos iki 100 nuskuba tik per 3,7 sekundės, tačiau pasiekia maksimalų 380km/h greitį. Grįžti ant žemės padeda didelio galingumo stabdžių sistema, o stabilumui užtikrinti sumontuotas naujas aerodinaminis paketas. Vos dešimt šių monstrų išvydo dienos šviesa, o vieneto kaina siekė 1,6 milijono litų.

brabus-mercedes-benz-sls-amg-roadster-photo-gallery_11
brabus-mercedes-benz-sls-amg-roadster-photo-gallery_2
„Mercedes-Benz SLS AMG“ ir taip turi išprotėjusią asmenybę, kurią dar labiau pakurstė „Brabus“. Pirmiausia, daktarai idėjo širdies stimuliatorių, kuris galią pakelia iki 600 arklių, o kad jos plakimas geriau girdėtusi, sumontuota titaninė, didesnio pralaidumo išmetimo sistema. Važiuoklė sužeminta net 4 centimetrais, atminkite, juk tai ir taip superautomobilis! Žinoma, su tokia žemuma gyventi nėra labai patogu, todėl vokiečiai, užjausdami pirkėją, sumontavo priekį pakeliantį mechanizmą, kuris padės automobiliui lengviau įveikti gulinčius policininkus. Išorėje aiškiai matomas „Brabus“ bruožas – agresyvūs elementai ir jau modernia klasika tapę 21 colio skersmens ratlankiai.

brabus-bullit-coupe-800-stealth-v12-biturbo-c-coupe_3
brabus-bullit-coupe-800-stealth-v12-biturbo-c-coupe_6
Lygiai prieš metus, Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas vienas greičiausių viso renginio eksponatų. Išprotėję „Brabus“ specialistai sugrūdo dvylikos cilindrų variklį į „Mercedes-Benz C“ klasę! Lyg to jiems būtų negana, 5,5 litro darbinio tūrio monstrui į parankes įsikibo dvi didžiulės turbinos. To pakako, jog „Brabus Bullit“ taptų greičiausia „C klase“ pasaulyje. Aštuoni šimtai žirgų ir elektroniškai apriboti (!) 1100 niutonmetrų šiam kupė leidžia įsibėgėti iki 370km/h greičio. Būdama greičiausia „C klase“, ji yra ir brangiausia – vieneto kaina siekia daugiau nei pusantro milijono litų.

Brabus-Ultimate_120_2012_1280x960_wallpaper_01
Brabus-Ultimate_120_2012_800x600_wallpaper_04
Kai „Smart ForTwo“ gauna vardą „Ultimate 120“, galima tikėtis kažko nepaprasto. Galbūt 118 arklio galių ir 151 niutonmetras neskamba labai įspūdingai, tačiau šiam spuogui tai daugiau nei reikia. 8,9 sekundės iki šimto ir maksimalus 180km/h greitis „Brabus Ultimate 120“ turėtų jaustis tikrai bauginančiai ir labai greitai. Tam, kad trumputis automobilis prie didesnių greičių būtų stabilus, specialistai sumontavo reguliuojamą važiuoklę ir aerodinaminį paketą, kurio elementai sukuria papildomą prispaudžiamąją galią. Didesnio diametro stabdžių diskai puikiai matosi pro šiam automobiliui milžiniškus aštuoniolikos colių ratlankius. Viduje „Brabus“ stengėsi sukurti lenktyninę atmosferą, todėl buvo sumontuotos sportinės „Recaro“ sėdynės ir pačių vokiečių pagamintas vairas. Modelio gamyba yra ribota iki 120 vienetų, o vienas kainuoja apie 150 tūkstančių litų.

2013-brabus-widestar-800-based-on-mercedes-g65-amg-photo-gallery_14
2013-brabus-widestar-800-based-on-mercedes-g65-amg-photo-gallery_3
Šiemet „AMG“ pagaliau sugrūdo dvylikos cilindrų variklį į „Mercedes-Benz G65 AMG“ visureigį, tačiau „Brabus“ nusprendė, jog kelių ir bekelės karaliui neužtenka daugiau nei šešių šimtų arklio galių... Išsitraukę laptopus, jie perprogramavo valdymo bloką, perdarė išmetimo ir įsiurbimo sistemas ir pasiekė užsbrėžtą tikslą – 800 arklio galių ir 1400 niutonmetrų sukimo momento. Tokių skaičių pakanka, jog nerangus džipas galėtų lėkti bet kokiais keliais maksimaliu 270 km/h greičiu. Iš išorės, automobilis atrodo bauginantis – kyla įtarimas, jog išprotėjusi „Brabus“ siela bando ištrūkti per tas išpūstas ratų arkas, o 23 colių skersmens ratlankiai leidžia pagalvoti, jog priešais stovi kažkas nepaprasto.

Po trisdešimt penkių metų veiklos, „Brabus“ išaugo į didžiausią pasaulyje nepriklausomą automobilių tobulinimo kompaniją. Nuo aerodinaminių paketų ar lengvo lydinio ratlankių iki milžinišką galią išvystančių variklių – vokiečiai gali patobulinti vos ne kiekvieną „Daimler“ koncerno modelį. Šimtas pasaulio šalių turi bent vieną „Brabus“ atstovą, todėl norimi patobulinimai jus gali pasiekti bet kuriame Žemės kampelyje. Specialistai siūlo daug puikių tiuningo paketų, tačiau mes atrinkome penkis pačius karščiausius.

brabus-unleashes-800hp-mercedes-e-klasse-cabriolet_10
brabus-unleashes-800hp-mercedes-e-klasse-cabriolet_16
2011 metais automobilizmo visuomenė išvydo greičiausią pasaulyje keturvietį kabrioletą „Brabus EV12“. Oi, beveik pamiršome paminėti, jog jis yra ir galingiausias. Iš paprastos „E klasės“ automobilis virto juodu it anglis siaubūnu, o po variklio dangčiu alsuoja dvylikos cilindrų variklis, turintis 800 arklio galių ir 1400 niutonmetrų sukimo momento. Kadangi tokie skaičiai drasko padangas į skutelius, „EV12“ iš vietos iki 100 nuskuba tik per 3,7 sekundės, tačiau pasiekia maksimalų 380km/h greitį. Grįžti ant žemės padeda didelio galingumo stabdžių sistema, o stabilumui užtikrinti sumontuotas naujas aerodinaminis paketas. Vos dešimt šių monstrų išvydo dienos šviesa, o vieneto kaina siekė 1,6 milijono litų.

brabus-mercedes-benz-sls-amg-roadster-photo-gallery_11
brabus-mercedes-benz-sls-amg-roadster-photo-gallery_2
„Mercedes-Benz SLS AMG“ ir taip turi išprotėjusią asmenybę, kurią dar labiau pakurstė „Brabus“. Pirmiausia, daktarai idėjo širdies stimuliatorių, kuris galią pakelia iki 600 arklių, o kad jos plakimas geriau girdėtusi, sumontuota titaninė, didesnio pralaidumo išmetimo sistema. Važiuoklė sužeminta net 4 centimetrais, atminkite, juk tai ir taip superautomobilis! Žinoma, su tokia žemuma gyventi nėra labai patogu, todėl vokiečiai, užjausdami pirkėją, sumontavo priekį pakeliantį mechanizmą, kuris padės automobiliui lengviau įveikti gulinčius policininkus. Išorėje aiškiai matomas „Brabus“ bruožas – agresyvūs elementai ir jau modernia klasika tapę 21 colio skersmens ratlankiai.

brabus-bullit-coupe-800-stealth-v12-biturbo-c-coupe_3
brabus-bullit-coupe-800-stealth-v12-biturbo-c-coupe_6
Lygiai prieš metus, Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas vienas greičiausių viso renginio eksponatų. Išprotėję „Brabus“ specialistai sugrūdo dvylikos cilindrų variklį į „Mercedes-Benz C“ klasę! Lyg to jiems būtų negana, 5,5 litro darbinio tūrio monstrui į parankes įsikibo dvi didžiulės turbinos. To pakako, jog „Brabus Bullit“ taptų greičiausia „C klase“ pasaulyje. Aštuoni šimtai žirgų ir elektroniškai apriboti (!) 1100 niutonmetrų šiam kupė leidžia įsibėgėti iki 370km/h greičio. Būdama greičiausia „C klase“, ji yra ir brangiausia – vieneto kaina siekia daugiau nei pusantro milijono litų.

Brabus-Ultimate_120_2012_1280x960_wallpaper_01
Brabus-Ultimate_120_2012_800x600_wallpaper_04
Kai „Smart ForTwo“ gauna vardą „Ultimate 120“, galima tikėtis kažko nepaprasto. Galbūt 118 arklio galių ir 151 niutonmetras neskamba labai įspūdingai, tačiau šiam spuogui tai daugiau nei reikia. 8,9 sekundės iki šimto ir maksimalus 180km/h greitis „Brabus Ultimate 120“ turėtų jaustis tikrai bauginančiai ir labai greitai. Tam, kad trumputis automobilis prie didesnių greičių būtų stabilus, specialistai sumontavo reguliuojamą važiuoklę ir aerodinaminį paketą, kurio elementai sukuria papildomą prispaudžiamąją galią. Didesnio diametro stabdžių diskai puikiai matosi pro šiam automobiliui milžiniškus aštuoniolikos colių ratlankius. Viduje „Brabus“ stengėsi sukurti lenktyninę atmosferą, todėl buvo sumontuotos sportinės „Recaro“ sėdynės ir pačių vokiečių pagamintas vairas. Modelio gamyba yra ribota iki 120 vienetų, o vienas kainuoja apie 150 tūkstančių litų.

2013-brabus-widestar-800-based-on-mercedes-g65-amg-photo-gallery_14
2013-brabus-widestar-800-based-on-mercedes-g65-amg-photo-gallery_3
Šiemet „AMG“ pagaliau sugrūdo dvylikos cilindrų variklį į „Mercedes-Benz G65 AMG“ visureigį, tačiau „Brabus“ nusprendė, jog kelių ir bekelės karaliui neužtenka daugiau nei šešių šimtų arklio galių... Išsitraukę laptopus, jie perprogramavo valdymo bloką, perdarė išmetimo ir įsiurbimo sistemas ir pasiekė užsbrėžtą tikslą – 800 arklio galių ir 1400 niutonmetrų sukimo momento. Tokių skaičių pakanka, jog nerangus džipas galėtų lėkti bet kokiais keliais maksimaliu 270 km/h greičiu. Iš išorės, automobilis atrodo bauginantis – kyla įtarimas, jog išprotėjusi „Brabus“ siela bando ištrūkti per tas išpūstas ratų arkas, o 23 colių skersmens ratlankiai leidžia pagalvoti, jog priešais stovi kažkas nepaprasto.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų