Dabar gamintojas tikina, jog norint važiuoti greičiau, jums ir varikliui reikės įdėti mažiau pastangų, mat 2,4 litro, keturių cilindrų atmosferinis variklis išvysto 231 arklio galią (esant 6000 aps/min.) ir 249 Nm sukimo momentą (nuo 3700 aps/min). Ūgtelėjimas nėra ženklus, bet to turėtų užtekti.
„Subaru“ laikydamasi klasikinių kupė kūrimo taisyklių, galiniais ratais varomą modelį siūlys su šešių laipsnių mechanine arba su šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Kaip ir anksčiau, variklis suks galinius ratus per riboto praslydimo diferencialą.
Ryškų pokytį rasime ir kitoje vietoje. Nuo šiol „Subaru BRZ“ bus apaunamas 18 colių skersmens padangomis. Nors jų plotis (215 mm) išlieka kompaktiškas, tačiau dabar „BRZ“ bus apaunami gerokai rimtesne guma – „Michelin Pilot Sport 4S“.
Vizualiniai pokyčiai, mūsų džiaugsmui, teigiami. Dabar automobilis neatrodo, lyg būtų paimtas iš nuo 2000-ųjų ant sienos kabėjusio plakato. Dabar „Subaru BRZ“ atrodo kaip modernus automobilis, kuriame galime įžvelgti
Įžengę į automobilio vidų, iškart išvysite keletą ryškių pokyčių. Senamadišką prietaisų skydelį pakeitė skaitmeninis analogas, kuriame per vidurį stūksos tachometras, o kairėje ir dešinėje esančius langus galėsite susikonfigūruoti pagal savo pageidavimus.
„Subaru“ inžinieriai siekdami pagerinti vairuotojo matymo lauką, automobilio struktūroje panaudojo didelį stipraus plieno kiekį. Būtent todėl priekiniai statramsčiai yra tokie ploni (modernių automobilių standartais) ir užtikrina, jog sėdėdami už vairo ar keleivio sėdynėje nesijausite, lyg sėdėtumėte bunkeryje.
Kaip matote patys – tai kupė kėbulą turintis modelis, tačiau „Subaru“ bendrovės atstovai automobilio pristatymo metu bandė visus įtikinti, jog tai – praktiškas ir universalus ratuotis. Nors gamintojas neatskleidžia kokios talpos yra „Subaru BRZ“ bagažinė, tačiau gamintojas pabrėžia, jog nulenkus galines sėdynes japoniško kupė vairuotojai galės sutalpinti ne vieną kelioninį krepšį.
Kaip ir anksčiau, naujo „Subaru BRZ“ modelio gamyba vyks Japonijoje. Tuo tarpu „Subaru“ atstovybėse jis pasirodys kitų metų rudenį. Na, bent jau Japonijoje ir Jungtinėse Valstijose. Europa, deja, naujojo „Subaru BRZ“ modelio negaus. Vis dėlto, šio sportiško kupė brolis, dėvintis „Toyota“ markės ženkliuką, turėtų atvykti į Europą ir užimti tarpinę poziciją tarp „Yaris GR4“ ir „Toyota Supra“.