„BMW M3 CS Touring“ sukurtas tiems, kurie nori pajusti lenktynių jaudulį, tačiau nenori aukoti praktiškumo. Jis puikiai tinka tiek entuziastingam vairavimui trasoje, tiek patogioms išvykoms su šeima ar draugais. Galingas variklis, visų varomųjų ratų sistema ir aerodinamiškai optimizuoti anglies pluošto elementai užtikrina išskirtinį našumą bei vairavimo malonumą“, – sako „Krasta Auto“ vadovas Aurimas Tamašauskas.
Lengvas, bet galingas
„BMW M3 CS Touring“ dizainas pabrėžia lenktyninį charakterį ir funkcionalumą. Siekiant sumažinti svorį bei padidinti konstrukcijos standumą, plačiai naudojamas anglies pluoštu sustiprintas plastikas (CFRP). Iš šios medžiagos pagaminti variklio gaubtas, priekinis buferio skirstytuvas, oro įsiurbimo angos, šoninių veidrodėlių korpusai bei galinis difuzorius.
Anglies pluoštas pritaikytas ir salone – sportinės „M Carbon“ sėdynės bei kiti interjero akcentai sustiprina sportišką atmosferą. Dėl šių sprendimų „BMW M3 CS Touring“ sveria apie 15 kg mažiau nei „M3 Competition Touring“ su „M xDrive“ sistema.
Nepaisant išreikštos sportinės prigimties, „BMW M3 CS Touring“ išlieka praktiškas. Jo bagažinės talpa siekia nuo 500 iki 1510 litrų, todėl šis modelis puikiai tinka tiek savaitgalio kelionėms, tiek lenktynių entuziastams, kuriems svarbu turėti vietos papildomai įrangai.
Variklis, sukurtas trasai
Po variklio gaubtu slypi 3.0 litro darbinio tūrio šešių cilindrų variklis, suprojektuotas taip, kad maksimaliai išnaudotų savo potencialą net ekstremaliomis sąlygomis. Jis generuoja 550 AG ir 650 Nm sukimo momentą. Specialus variklio tvirtinimas užtikrina tiesioginį galios perdavimą, suteikdamas greitą reakciją į akceleratoriaus paspaudimus.
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. – vos per 3,5 sekundės. Galingumą padeda suvaldyti 8 laipsnių „M Steptronic“ automatinė pavarų dėžė ir „M xDrive“ visų varomųjų ratų sistema. Vairuotojai gali rinktis tris skirtingus režimus:
- „4WD“ – maksimalus stabilumas ir sukibimas.
- „4WD Sport“ – sportiškesnė dinamika, didesnis galinės ašies aktyvumas.
- „2WD“ – grynai galinių ratų pavara, skirta tikriems vairavimo entuziastams.
Sportinį charakterį papildo aktyvus M diferencialas, užtikrinantis optimalų sukibimą posūkiuose, bei elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai, leidžiantys prisitaikyti prie skirtingų vairavimo sąlygų.
Dar viena lenktynių atmosferą stiprinanti detalė – M specifinė išmetimo sistema su titano duslintuvu. Ji ne tik sumažina svorį, bet ir suteikia ryškų, sportišką variklio skambesį, kurio intensyvumas priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo. „Sport“ ir „Sport+“ nustatymai suteikia dar daugiau emocijų, ypač perjungiant pavaras ar kylant variklio apsukoms.
Inovacijos ir vairavimo patirtis
„BMW M3 CS Touring“ aprūpintas naujausia „BMW iDrive“ sistema su 14,9 colio lenktu ekranu bei balso valdymo funkcija. Per „M Setup“ meniu vairuotojai gali individualiai sureguliuoti variklio, pakabos ir stabdžių darbą. Dvi konfigūruojamos nustatymų parinktys leidžia personalizuoti automobilio elgseną, įskaitant pavarų perjungimo charakteristikas bei variklio garsą.
„M Drive Professional“ sistema suteikia trasai pritaikytas funkcijas, tokias kaip „M Drift Analyser“ ir „M Laptimer“, leidžiančias analizuoti važiavimo duomenis. Mygtuku „M Mode“ galima pasirinkti tris skirtingus režimus:
- „Road“ – kasdieniam vairavimui pritaikytos asistento sistemos.
- „Sport“ – sportinis režimas su minimaliu elektronikos įsikišimu.
- „Track“ – maksimaliai gryna vairavimo patirtis be trukdžių.
Salone dominuoja M Carbon sportinės sėdynės su integruotais galvos atlošais ir apšviestu „CS“ logotipu. Modernūs technologiniai sprendimai apima „BMW Intelligent Personal Assistant“ bei „BMW Live Cockpit Professional“ su 14,9 colio lenktu ekranu ir „Head-Up Display“. Standartinė įranga apima debesų kompiuterijos pagrindu veikiančią „BMW Maps“ navigaciją, išmaniojo telefono integraciją bei „WiFi“ ryšį.
Lietuvoje – jau netrukus
Oficiali BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“, priklausanti tarptautinei „Inchcape“ grupei, skelbia, kad „BMW M3 CS Touring“ bus galima užsisakyti jau šiemet. Tai automobilis, kuris vienodai gerai jaučiasi tiek lenktynių trasoje, tiek kasdienėse kelionėse – visa tai įvilkta į preciziškai suprojektuotą aerodinaminį kėbulą.