Japonai pareiškė, kad „Civic Type R“ turės dviejų litrų, keturių cilindrų agregatas, kuris išvystys 280 AG. Tai nebus atmosferinis agregatas prie kurio daugelis yra pripratę. Naujasis dviejų litrų motoras bus aprūpintas turbokompresoriumi.
Vis dėlto „Honda“ stendo pažiba buvo „Civic“ universalas. Ženevos automobilių parodoje kompanija pademonstravo universalo konceptą, o rudenį šis modelis stovi pasiruošęs keliauti į visus „Honda“ markės prekybos salonus.
Europoje, kurioje universalai beprotiškai populiarūs, „Honda“ nusprendė sugrįžti į šį segmentą su trenksmu. Nekreipkime dėmesio į išvaizdą, taupius variklius ar adaptyvinę važiuoklę, nes perkant automobilį universalo kėbulu yra svarbiausia bagažinės talpa. „Civic“ universalas nėra iš kelmo spirtas. Šis modelis gali pasigirti 624 litrų dydžio bagažine. Jeigu nuleistume galines sėdynes - tūris išaugs iki 1668 litrų.
Daugiau naujienų „Honda“ stende nebuvo, tačiau buvo įdomu paplepėti su keliais markės atstovais, kurie atrodė nusiteikę optimistiškai dėl pasikeitusio „Honda“ kompanijos požiūrio į ateitį.
Ieškantiems paprasto automobilio - „Honda“ išliks „Honda“. Kompanijos atstovai teigė, jog nuo šiol „Honda“ pakankamai daug dėmesio skirs automobilių entuziastams, kurie kadaise sudarė didžiąją dalį pirkėjų.
Vis daugiau simpatijų sulaukianti „Kia“, šiemet į Frankfurtą atvažiavo su keliomis naujienomis. Markės stende kompanija demonstravo atnaujintą „Optima“, naujos kartos „Carens“ vienatūrį, sportišką „Cee'd GT“, atnaujinta „Soul“ ir „Nissan Juke“ konkurento koncepciją. Nuo ko pradėti? Aišku nuo pačio sportiškiausio!
Reikia pripažinti, jog naujoji „Cee'd GT“ modifikacija atrodo skoningai. „Kia“ ėjo tuo pačiu keliu kaip ir „Volkswagen“. Iš pažiūros automobilis atrodo panašus į įprastą „Cee'd“, tačiau dizaineriai pridėjo keletą malonių akcentų, kurie pasako apie sportiškas automobilio ambicijas. Raudona juostelę priekinio bamperio apacioje, agresyvūs „LED“ žibintai, didesnio diametro lengvo lydinio ratlankiai - įspūdinga!
Vis dėlto pasižiūrėjus į automobilio charakteristikas - apima liūdesys. Pati sportiškiausia „Cee'd“ modifikacija turi 1.6 litro motorą, kuris išvysto 204 arklio galias ir 265 NM sukimo momentą. Su tokiu jėgos agregatu, agresyviai atrodantis hečbekas iki 100 km/val. įsibėgės per 7.7 sekundės ir pasieks 230 km/val. maksimalų greitį.
Nors „Cee'd GT“ nepretenduoja į pačio geriausio „hot hatch'o“ titulą, jis turėtų patikti žmonėms, kurie ieško tarpinio varianto tarp silpnų ir itin galingų hečbekų. Lietuvoje šis modelis kainuoja nuo 69.790 litų. Tiek pat kainuoja „Renault Clio RS“.
Kompaktiškas hečbekas su didesne prošvaisa ir itin originaliu eksterjero dizainu. Gaila, kad automobilio interjeras neprilygsta „Soul“ išvaizdai.