• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Prancūzijoje ir vėl renkasi gausiai Dakaro ralio lipdukais apklijuoti sportiniai automobiliai bei jų palaikymo technika. Tiesa, čia ne legendinio maršruto Paryžius-Dakaras startas, o tik tarpinė stotelė sunkiausių pasaulio varžybų starto link. Šalies šiaurėje esančiame Havro uoste sportininkai mėnesiui atsisveikina su savo brangia technika, tiesa, kaip pasakoja Prancūziją jau pasiekęs Antanas Juknevičius, šiemet viskas kiek kitaip.
Le Havro uoste į krovininį laivą rytoj pakrauta technika bene mėnesį keliaus per Atlanto vandenyną, o po sūrios ir banguotos kelionės pasieks Kalėjo uostą Peru. Į dešimtąjį savo Dakaro iššūkį besiruošiantis „CRAFT bearings“ komandos pilotas Antanas Juknevičius jau pasiekė šiaurės Prancūziją ir užsuko į rytoj tikru turgumi virsiantį uostą. Trumpai fotosesijai uoste šalia laivų privažiavęs „Manvestos“ autovežis talpina net 4 komandos visureigius.


Prancūzijoje ir vėl renkasi gausiai Dakaro ralio lipdukais apklijuoti sportiniai automobiliai bei jų palaikymo technika. Tiesa, čia ne legendinio maršruto Paryžius-Dakaras startas, o tik tarpinė stotelė sunkiausių pasaulio varžybų starto link. Šalies šiaurėje esančiame Havro uoste sportininkai mėnesiui atsisveikina su savo brangia technika, tiesa, kaip pasakoja Prancūziją jau pasiekęs Antanas Juknevičius, šiemet viskas kiek kitaip.
Le Havro uoste į krovininį laivą rytoj pakrauta technika bene mėnesį keliaus per Atlanto vandenyną, o po sūrios ir banguotos kelionės pasieks Kalėjo uostą Peru. Į dešimtąjį savo Dakaro iššūkį besiruošiantis „CRAFT bearings“ komandos pilotas Antanas Juknevičius jau pasiekė šiaurės Prancūziją ir užsuko į rytoj tikru turgumi virsiantį uostą. Trumpai fotosesijai uoste šalia laivų privažiavęs „Manvestos“ autovežis talpina net 4 komandos visureigius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antanas Juknevičius (5)


„Atvažiavom užsiimti vietos – nusikrausim automobilius, pasistatysim palapines, susikursim laužą, kaip senais gerais Saharos laikais“, – juokiasi 315-uoju numeriu pažymėtą „Overdrive Hilux“ automobilį vairuosiantis A. Juknevičius. „Mes visuomet būname vieni iš pirmųjų – žinau, koks čia balaganas būna, kai suvažiuoja visi, todėl ir rytoj stengsimės būti anksti. Bet kuriuo atveju šiemet čia neužtruksime – visos komisijos perkeltos į Peru, čia tik užsiregistruojame, užplombuojame automobilius ir judame atgal į Lietuvą skaičiuoti valandų iki išvykimo.“
Užgesinęs variklį, Išlipęs iš automobilio, tvarkingai uždaręs dureles ir patikrinęs visus užraktus, Dakaro vilkas Antanas Juknevičius nueidamas vis žvilgteli atgal – savo lenktyninį bolidą jis pamatys jau tik 2019-ais. Šiandien jis vienas pirmųjų gavo visus reikiamus organizatorių patvirtinimus ir atsisveikino su lenktyniniu bolidu bei palaikymo technika.

REKLAMA

Antanas Juknevičius (6)


Dar prieš 7 val. ryto šiauriausiame Prancūzijos uoste – sambrūzdis. Organizatoriai laksto iš vienos būdelės į kitą ir dalinasi paskutiniais patarimais, kaip atlaikyti Dakaro dalyvių šturmą. Kai uoste pasigirsta pirmieji sportinių bolidų griausmai, prie vartų į angarą jau stovi kelios komandos, o tarp jų ir – lietuviškoji „CRAFT bearings“, iš minios išsiskirianti savo drabužių ir automobilio spalva.
„Nėra čia ko laukt – pirmi užregistruosim, pirmi važiuojam namo – juk dar daiktus reikia spėti susikrauti“, – humoro jausmo nestokoja net ir bene 7 val. šaltyje pralaukęs daugiausiai patirties Dakare turintis lietuvis Antanas Juknevičius. Viduje angaro jis zuja tarp skirtingas sritis kuruojančių „A.S.O.“ specialistų ir galiausiai demonstruoja knygutę, kurioje – visi reikiami antspaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Antanas Juknevičius (4)


„Organizatoriai labai faini – net knygutes padarė panašios spalvos į mūsų komandą. Dabar jau įvykdėme viską, ką galėjome – techniniai patikrinimai laukia Limoje, automobilį jau pasiėmus iš saugomo uosto. Prieš palikdami automobilį paruošėme kelionei – apsaugojome pagrindinius mazgus nuo Atlanto vandenyno klimato – drėgmės, druskų. Tikėkimės, kad šiemet ir organizatorių personalas saugos mūsų sankabą ir priešingai nei pernai, išvengsim siurprizų atvažiavę pasiimti automobilio“, – mintimis dalinosi A. Juknevičius.
Po atsisveikinimo su Dakaro technika, dalyvių laukia 45 dienos laukimo, o sausio 6-ą jie jau stovės prie starto linijos Peru, Limoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų