„Ford“ pranešė, kad „Vignale“ linijos automobilių pirkėjai turės paskirtąjį asmeninį vadybininką, jiems bus užtikrinta automobilio paėmimo ir pristatymo paslauga.
Jau šiandien pusė „Ford“ pirkėjų renkasi modifikacijas su aukšto lygio įranga, o 10-15 proc. pirkėjų norėtų dar aukštesnės klasės įrangos bei išskirtinio aptarnavimo.
„Vis daugiau klientų ieško išskirtinėmis savybėmis išsiskiriančių ir aukštesnės klasės automobilių nei mes šiandien siūlome Europos rinkai. Kita svarbi dalis – klientų patirtis. Klientai nori jiems asmeniškai pritaikyto ir jų laiką taupančio aptarnavimo. „Vignale“ yra mūsų atsakymas tokiems klientams“, – kalbėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.
„S-MAX Vignale Concept“ išsiskiria 21 colio diametro ratlankiais, pagamintais iš sudėtingo liejimo lydmetalio. Koncepcinis automobilis taip pat gali pasigirti brangakmenius primenančiomis aplikacijomis, chromuotais veidrodėlių korpusais, būdingomis „Vignale“ aštuoniakampėmis radiatoriaus grotelėmis ir „Milano Grigio“ kėbulo spalva. „Dark Rose Grey“ spalva nudažytos atskiros detalės – aštuoniakampiai ortakiai, išmetimo vamzdžių lizdai ir priekinės dalies apatinė dalis.
Salone į akis krenta minkštos odos krėslai, praturtinti aštuoniakampių rašto siuvinėjimu, aliuminio siūlais ir išsiuvinėtais „Vignale“ logotipais. Automobilyje montuojama naujausia balsu valdoma komunikacijos sistema ir specialios planšečių tvirtinimo vietos antros eilės keleiviams.
Dizaineriai sako, kad šviesi išorė ir tamsesnis vidus atspindi nūdienos vyriškų kostiumų madą, o salono viduje vyraujančios spalvos ir formos yra įkvėptos šiuolaikinių baldų dizaino. Salone oda naudojama ne tik krėslams, bet ir prietaisų skydelio, panelės bei stogo apdailai, o metalo detales stengtasi naudoti saikingai, tačiau matomai.
Tyrimai rodo, kad daugiau nei trečdalis „Premium“ automobilių pirkėjų nurodo, jog esminis skirtumas tarp prabangos prekių ir masinės produkcijos yra klientų aptarnavimo kokybė. Taip pat pažymima, kad personalo kompetencija ir efektyvumas daro didžiausią įtaką vertinant klientų pasitenkinimą. Salono išvaizda ir pardavėjų svetingumas yra du iš trijų svarbiausių faktorių, lemiančių kliento lūkesčius.
„Ford“ ketina siūlyti specialiai apmokytą vadybininką, kuris taps „Vignale“ pirkimo ir aptarnavimo vedliu kiekvienam klientui. Klientui taip pat nereikės pačiam rūpintis automobilio techniniu aptarnavimu – pardavėjai patys paims automobilį ir grąžins jį po techninės patikros bei aptarnavimo.
Specialiai „Vignale“ linijai „Ford“ ketina steigti visą tinklą „Vignale Lounges“ salonų.