Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujų automobilių saugumą vertinantys „Euro NCAP“ organizacijos specialistai šią savaitę turėjo pranešti nemalonią žinią „Ford“ kompanijos vadovams. Amerikietiška dvasia spinduliuojantis „Ford Mustang“ buvo įvertintas vos dvejomis saugumo žvaigždutėmis.
Paskutinį kartą tokį prastą pasirodymą „Euro NCAP“ rengiamuose saugumo bandymuose pasirodė kompaktiškas „Lancia Ypsilon“ hečbekas, tačiau tuomet ant „Fiat Panda“ platformos sukurta mašina prastai buvo įvertinta dėl saugumo įrangos trūkumo, o ne dėl prastos vairuotojo ir keleivių apsaugos.
Panaši situacija buvo ir „Ford Mustang“ stovykloje. Nors suaugusių apsauga buvo įvertinta 72 balais, tačiau vaikų apsauga ir modernios saugumo įrangos trūkumas privertė „Euro NCAP“ specialistus „Ford Mustang“ automobiliui parašyti prastesnį bendrą balą.
Pasak „Euro NCAP“ atstovų, prastą pasirodymą saugumo bandymuose galima pateisinti. Mat „Ford Mustang“ buvo sukurtas taip, jog galėtų praeiti Jungtinėse Valstijose rengiamus saugumo bandymus, todėl nenuostabu, jog „Euro NCAP“ bandymuose jis pasirodė pakankamai prastai.
Pavyzdžiui, Jungtinių Valstijų rinkai skirto modelio bazinėje įrangoje siūloma susidūrimo įspėjimo sistema Europoje siūloma už papildomą kainą.
Naujų automobilių saugumą vertinantys „Euro NCAP“ organizacijos specialistai šią savaitę turėjo pranešti nemalonią žinią „Ford“ kompanijos vadovams. Amerikietiška dvasia spinduliuojantis „Ford Mustang“ buvo įvertintas vos dvejomis saugumo žvaigždutėmis.
Paskutinį kartą tokį prastą pasirodymą „Euro NCAP“ rengiamuose saugumo bandymuose pasirodė kompaktiškas „Lancia Ypsilon“ hečbekas, tačiau tuomet ant „Fiat Panda“ platformos sukurta mašina prastai buvo įvertinta dėl saugumo įrangos trūkumo, o ne dėl prastos vairuotojo ir keleivių apsaugos.
Panaši situacija buvo ir „Ford Mustang“ stovykloje. Nors suaugusių apsauga buvo įvertinta 72 balais, tačiau vaikų apsauga ir modernios saugumo įrangos trūkumas privertė „Euro NCAP“ specialistus „Ford Mustang“ automobiliui parašyti prastesnį bendrą balą.
Pasak „Euro NCAP“ atstovų, prastą pasirodymą saugumo bandymuose galima pateisinti. Mat „Ford Mustang“ buvo sukurtas taip, jog galėtų praeiti Jungtinėse Valstijose rengiamus saugumo bandymus, todėl nenuostabu, jog „Euro NCAP“ bandymuose jis pasirodė pakankamai prastai.
Pavyzdžiui, Jungtinių Valstijų rinkai skirto modelio bazinėje įrangoje siūloma susidūrimo įspėjimo sistema Europoje siūloma už papildomą kainą.