Kiekvienais metais naujas Pasaulio ralio čempionato sezonas prasideda ne bet kur, o Monte Karle. Čia kiekvienais metais įvyksta naujo sezono atidarymo šventė, kurioje naujus tikslus išsikėlusios komandos demonstruoja savo ambicijų dydį.
Šiųmetinis sezono atidarymas bus gerokai įdomesnis, mat Pasaulio ralio čempionatas verčia naują lapą. Monte Karlo ralyje pirmą kartą išvysime naujos kartos ralio automobilių „Rally1“ kategorijos pasirodymą.
Hibridinę pavarą turintys sportiniai automobiliai bus komplektuojami su 100 kW elektros varikliais, o bendra hibridinės pavaros galia sieks net 500 arklio galių. Automobiliai sukonstruoti ant naujos saugesnės plieninės važiuoklės, sukurtos nuo nulio, nenaudojant serijinių automobilių bazės. Palyginti su ankstesniais automobiliais, jie bus maždaug 70 kg sunkesni, jų aerodinamika bus 15 % mažesnė, pakabos eiga bus mažesnė, be to, juose nebus centrinių diferencialų.
„Hyundai“ buvo pirmoji, kuri suskubo pristatyti naujos kartos ralio automobilį, tačiau dabar oficialiai prie jų prisijungė „Ford“ ir „Toyota“. Nors abi komandos džiaugėsi naujos kartos bolidų dinaminėmis savybėmis, tačiau „Ford“ ir „Toyota“ pasirinkti modeliai demonstruoja, kur slypi gamintojų prioritetai.
Jeigu „Toyota“ naująjį bolidą konstravo siekdama mums sukurti kažkokį ryšį su „Yaris“ hečbeku, „Ford“ nori visam pasauliui parodyti, jog „Ford Puma“ krosoveris gali būti toks pats sportiškas kaip ir „Ford Puma“ ralio automobilis.
Kol dėl tyro variklio skleidžiamo garso komentarų sekcijose kovoja didžiausi ralio gerbėjai, automobilių gamintojai tikina, jog „Rally1“ kategorijos bolidai sugebės sukurti įspūdingą reginį, mat nuo šiol vairuotojai nebegalės pavarų perjunginėti svirtelėmis, esančiomis už vairo. Be to, automobiliai nebeturės aktyviojo centrinio diferencialo, o tai turėtų pasunkinti vairavimą net ir patiems gabiausiems ralio pilotams.
„Ford“ vairuotojų komandą šiemet sudaro :Adrien Formaux, Sébastien Loeb, Craig Been ir Gus Greensmith. „Ford“ šiemet tikisi iškovoti ne tik vieną ar porą pergalių. Britų komanda tikisi, jog jiems pagaliau vėl pavyks iškovoti čempiono titulą.
„Hyundai“ ekipos sudėtyje: Ott Tanak, Thierry Neuville, Dani Sordo, Oliver Solberg.
„Toyota“ komandą sudarys: Sebastien Ogier, Elfyn Evans, Kalle Rovanpera, Esapekka Lappi.
GALERIJA
Kiekvienais metais naujas Pasaulio ralio čempionato sezonas prasideda ne bet kur, o Monte Karle. Čia kiekvienais metais įvyksta naujo sezono atidarymo šventė, kurioje naujus tikslus išsikėlusios komandos demonstruoja savo ambicijų dydį.
Šiųmetinis sezono atidarymas bus gerokai įdomesnis, mat Pasaulio ralio čempionatas verčia naują lapą. Monte Karlo ralyje pirmą kartą išvysime naujos kartos ralio automobilių „Rally1“ kategorijos pasirodymą.
Hibridinę pavarą turintys sportiniai automobiliai bus komplektuojami su 100 kW elektros varikliais, o bendra hibridinės pavaros galia sieks net 500 arklio galių. Automobiliai sukonstruoti ant naujos saugesnės plieninės važiuoklės, sukurtos nuo nulio, nenaudojant serijinių automobilių bazės. Palyginti su ankstesniais automobiliais, jie bus maždaug 70 kg sunkesni, jų aerodinamika bus 15 % mažesnė, pakabos eiga bus mažesnė, be to, juose nebus centrinių diferencialų.
„Hyundai“ buvo pirmoji, kuri suskubo pristatyti naujos kartos ralio automobilį, tačiau dabar oficialiai prie jų prisijungė „Ford“ ir „Toyota“. Nors abi komandos džiaugėsi naujos kartos bolidų dinaminėmis savybėmis, tačiau „Ford“ ir „Toyota“ pasirinkti modeliai demonstruoja, kur slypi gamintojų prioritetai.
Jeigu „Toyota“ naująjį bolidą konstravo siekdama mums sukurti kažkokį ryšį su „Yaris“ hečbeku, „Ford“ nori visam pasauliui parodyti, jog „Ford Puma“ krosoveris gali būti toks pats sportiškas kaip ir „Ford Puma“ ralio automobilis.
Kol dėl tyro variklio skleidžiamo garso komentarų sekcijose kovoja didžiausi ralio gerbėjai, automobilių gamintojai tikina, jog „Rally1“ kategorijos bolidai sugebės sukurti įspūdingą reginį, mat nuo šiol vairuotojai nebegalės pavarų perjunginėti svirtelėmis, esančiomis už vairo. Be to, automobiliai nebeturės aktyviojo centrinio diferencialo, o tai turėtų pasunkinti vairavimą net ir patiems gabiausiems ralio pilotams.
„Ford“ vairuotojų komandą šiemet sudaro :Adrien Formaux, Sébastien Loeb, Craig Been ir Gus Greensmith. „Ford“ šiemet tikisi iškovoti ne tik vieną ar porą pergalių. Britų komanda tikisi, jog jiems pagaliau vėl pavyks iškovoti čempiono titulą.
„Hyundai“ ekipos sudėtyje: Ott Tanak, Thierry Neuville, Dani Sordo, Oliver Solberg.
„Toyota“ komandą sudarys: Sebastien Ogier, Elfyn Evans, Kalle Rovanpera, Esapekka Lappi.