Šeštadienį, gegužės 3-iąją vyko antroji ir pagrindinė „Baja TT Dehesa Extremadura“ lenktynių diena, per kurią dalyviai režimu turėjo įveikti 270 kilometrų, prilygstančių maždaug pusei ilgiausio Dakaro ralio ruožo. Ankstyvą šeštadienio rytą lietuvio ir esto duetas, pirmiausia stojo prie starto linijos sudėtingame 169 km iššūkyje. Įpusėjus distancijai, komanda netikėtai susidūrė su techninėmis variklio problemomis.
„Vienoje iš vietų mūsų laukė brasta. Nors ir ją įveikėme gerokai susimažinę greitį, tačiau naujo tipo oro paėmimo sistema nesuveikė taip, kaip turėtų. Jau galvojau hidrosmūgis, bet per 40 minučių pavyko variklį išlaisvinti iš vandens gniaužtų“, – pasakojo B. Vanagas.
Paruošus sportinę techniką aptarnavimo zonoje, lenktynės buvo pratęstos vėlyvą popietę finaliniame 101 km ilgio greičio ruože. Jame „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ ekipažas dar kartą buvo priverstas sustoti dėl pasikartojusios variklio problemos. Komanda išsprendė techninį nesklandumą, tačiau nusprendė pasitraukti iš trasos ir pajudėjo link finalinės varžybų stotelės – uždaro parko.
Komandos pilotas B. Vanagas teigė, kad nors ir ekipažas bus įrašytas į galutinių varžybų rezultatų protokolą, tačiau už neįveiktą finalinį greičio ruožą gaus nemenką laiko baudą. Nepaisant to, iš saulėtosios Ispanijos Benediktas ir Kuldaras parsiveš trečiąją vietą tarp automobilių, dalyvavusių Europos bajų taurės įskaitoje. Pasak komandos vadovo, šie surinkti taškai bus svarbūs skaičiuojant galutinę metinę rikiuotę sezono pabaigoje.
Varžybose prizines bendrosios įskaitos pozicijas užėmė Portugalijos atstovai. 1-3 vietose atitinkamai pasiskirstė T1+ kategorijos automobilius pilotavę João Ferreira, Francisco Barreto bei T3 kategorijos motobagio privalumus išnaudojęs Ruisas Carneiro.
Kitas FIA Europos bajų taurės etapas vyks liepos 5-6 dienomis Italijoje. „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komanda yra įtraukusi šias Tarptautinės automobilių federacijos rengiamas senojo žemyno pirmenybes į pasiruošimo artėjančiam Dakarui programą.