„FCA“ koncernas, ne vienerius metus svajojęs apie kompaktišką, lengvą ir greitą kabrioletą, apsvarstęs visus įmanomus scenarijus, kreipėsi į „Mazda“ ir pasiūlė bendradarbiauti. Italai padengia 50% naujos kartos „MX-5“ kūrimo kaštų, o už tai jie gauna galimybę sukurti stilingesnę ir šiek tiek greitesnę „MX-5“ versiją. „Fiat 124 Spider“ yra būtent toks - greitesnis ir stilingesnis „MX-5“ brolis.
Vizualiai, naujasis „Fiat 124 Spider“ nuo „MX-5“ skiriasi nežymiai. Nors „FCA“ koncerno atstovai teigia, jog itališka kabrioleto versija turi specialiai šiam modeliui sukurtas kėbulo detales, tačiau pakeitimai yra labai minimalūs. Net ir naujo dizaino priekiniai ir galiniai žibintai nepadėjo atsikratyti „Mazda MX-5“ bruožų.
Automobilio interjere pakeitimų būta dar mažiau. Vienintelis ryškesnis pakeitimas - „Fiat“ logotipas ant vairo. Tuo tarpu prietaisų skydelis, centrinė konsolė ir kiti prietaisai yra identiški „Mazda MX-5“. Net ir „FCA“ koncerno vadinama „Fiat Connect 7.0“ sistema yra tik „Mazda“ inžinierių sukurtos sistemos klonas. Tik nepagalvokite, jog tai yra trūkumas, nes „Mazda“ informacijos ir pramogų sistema yra paprastesnė ir intuityvesnė.
Daugiausiai dėmesio buvo skirta techninei automobilio daliai. Itališkas „MX-5“ bus komplektuojamas su 1.4 litro, keturių cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvystys 160 arklio galių ir 249 Nm sukimo momentą. Priklausomai nuo pasirinktos versijos, variklis bus suporuotas su šešių laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.
„Fiat 124 Spider“ sveria 1104 kilogramų, 47 kilogramais daug nei „MX-5“, tačiau vargu ar vairuodami „124 Spider“ šį skirtumą pajusite. Viską kompensuos galingesnis ir efektyvesnis „MultiAir“ motoras.
Kiekvienas „Fiat 124 Spider“ bus surenkamas ne Italijoje, bet Japonijoje, lygiagrečiai su „Mazda MX-5“, tad tai bus vienas pirmųjų „Fiat“ markės modelių, kuris bus toks pats patikimas kaip ir „Mazda“.
Prekyboje šis modelis pasirodys kitų metų vasarą ir kainuos nuo maždaug 22 tūkst. eurų.
PALYGINKITE