• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sportui skirtų bolidų kūrimas iš gamintojų reikalauja milžiniškų finansinių išteklių, tačiau šį brangų hobį propaguojančių gamintojų tikrai netrūksta. „Aston Martin“, BMW, „Hyundai“, „Lamborghini“, „Porsche“ – tai tik dalis jų, turinčių atskirus automobilių sportui skirtus departamentus, tačiau tik keletas iš jų sugeba prilygti „Ferrari“. 

7

Automobilių sportui skirtų bolidų kūrimas iš gamintojų reikalauja milžiniškų finansinių išteklių, tačiau šį brangų hobį propaguojančių gamintojų tikrai netrūksta. „Aston Martin“, BMW, „Hyundai“, „Lamborghini“, „Porsche“ – tai tik dalis jų, turinčių atskirus automobilių sportui skirtus departamentus, tačiau tik keletas iš jų sugeba prilygti „Ferrari“. 

REKLAMA

„Ferrari“ nėra tik seniausia Formulės 1 komanda. Ji taip pat nuo 1993-ųjų Šiaurės Amerikoje, Europoje, Japonijoje ir Jungtinėje Karalystėje organizuoja „Ferrari Challenge“ varžybų serijas, kurios vilioja lenktynių ištroškusius markės gerbėjus iš visos pasaulio.

Per daugiau nei 30 metų trunkantį „Ferrari Challenge“ egzistavimą, „Ferrari“ šioms varžyboms sukūrė net 8 šioms pirmenybėms skirtus bolidus: „348 Challenge“, „F355 Challenge“, „360 Challenge“, „F430 Challenge“ bei keletą „458 Challenge“ ir „488 Challenge“ modelio evoliucijų. O dabar atėjo metas pasirodyti naujausiam „Ferrari Challenge“ dalyvių žaisliukui – „Ferrari 296 Challenge“.

REKLAMA
REKLAMA

Skirtingai nei iki šiol naudoti „Ferrari Challenge“ serijos automobiliai, naujasis modelis naudoja ne V8, o V6 variklį, kurį „Ferrari“ inžinieriai pasiskolino iš serijiniu būdu gaminamo „Ferrari 296“, tačiau tai tėra vienintelis standartinio ir „Challenge“ versijos bendras bruožas. 

REKLAMA

Šešiaženklę sumą kainuojantis „Ferrari 296“ iš gamyklos išrieda turėdamas hibridinę pavarą, kurios dėka automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti akimirksniu – per 2,9 sekundės. O štai lenktynių trasoms suręstas modelis šių priedų neturi. 

„Ferrari“ sako, jog atmosferinis 6 cilindrų variklis „296 Challenge“ modelyje išvysto net 700 arklio galių ir 740 Nm sukimo momentą, o tai, gamintojos nuomone, yra naujas atmosferinių variklių galios rekordas. Visgi – 234 arklio galios tenkančios vienam litrui atrodo įspūdingai, kad ir kaip į šį „Ferrari“ pažiūrėsi.

REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari“ taip pat tvirtina, jog naujasis modelis leis pajusti visapusiškai kitokią vairavimo patirtį. Inžinieriams nusprendus skirti didžiulį dėmesį aerodinaminėms savybėms, „Ferrari 296 Challenge“ užtikrins įspūdingą prispaudžiamąją jėgą. Techninių charakteristikų polapyje nurodoma, jog važiuojant 250 km/val. greičiu, galinis spoileris sukuria net 870 kg prispaudžiamąją jėgą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Automobiliui sustoti padės naujoji „ABS EVO Track“ vardu pavadinta stabdžių sistema. Ją sudaro nauji, iš anglies-keramikos pagaminti „Brembo“ stabdžių diskai.

Prie stulbinančios stabdymo jėgos prisidėjo ir „Pirelli“ specialistai. Pasak jų, jie pastaruosius metus glaudžiai dirbo su „Ferrari“ inžinieriais, jog galėtų sukurti specialiai „296 Challenge“ modeliui skirtą apavą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų