Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Tesla Model S“ ne kartą sugebėjo įrodyti, jog yra ne tik ekonomiškesnis, bet ir greitesnis už daugelį pasaulio automobilių, net ir super-automobilių. Galingiausios „Tesla Model S“ modelio versijos priešpiečiais tapo „Nissan GT-R“, keletas „Lamborghini“, „Audi R8“, „Porsche 911“, tad dabar atėjo eilė super-automobiliui iš Italijos - „Ferrari 458 Speciale“.
Bene pats didžiausias elektromobilio privalumas - didžiausio sukimo momento lavina vos tik paspaudus akceleratoriaus pedalą. Būtent tai padėjo „Tesla Model S“ pažeminti aristokratus iš super-automobilių klubo.
Taigi, su kuo mes turime reikalą šį kartą? Prie starto linijos atsistojo „Tesla Model S P85D“ - 691 arklio galią ir 931 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę turintis automobilis.
Šalia elektromobilio atsistojo Italijos pasididžiavimas - „Ferrari 458 Speciale“, kurios variklis išvysto 630 arklio galių.
„Tesla Model S“ ne kartą sugebėjo įrodyti, jog yra ne tik ekonomiškesnis, bet ir greitesnis už daugelį pasaulio automobilių, net ir super-automobilių. Galingiausios „Tesla Model S“ modelio versijos priešpiečiais tapo „Nissan GT-R“, keletas „Lamborghini“, „Audi R8“, „Porsche 911“, tad dabar atėjo eilė super-automobiliui iš Italijos - „Ferrari 458 Speciale“.
Bene pats didžiausias elektromobilio privalumas - didžiausio sukimo momento lavina vos tik paspaudus akceleratoriaus pedalą. Būtent tai padėjo „Tesla Model S“ pažeminti aristokratus iš super-automobilių klubo.
Taigi, su kuo mes turime reikalą šį kartą? Prie starto linijos atsistojo „Tesla Model S P85D“ - 691 arklio galią ir 931 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę turintis automobilis.
Šalia elektromobilio atsistojo Italijos pasididžiavimas - „Ferrari 458 Speciale“, kurios variklis išvysto 630 arklio galių.