Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žmonės, kurie perka brangius, egzotiškus ir ekstravagantiškus super automobilius, žino tiksliai ko nori. Ne veltui daugelis automobilių gamintojų sukūrė specialias patobulinimų programas, kuriomis pasinaudojus, kiekvienas klientas gali susikurti tik jam tinkantį automobilį.
Aišku tobulinimo galimybės nėra beribės, nes viskas apsiriboja kėbulo spalva, lengvo lydinio ratlankiais, interjero spalva ir kitomis smulkmenomis. Visgi žmonės nusipirkę brangų žaisliuką, dažnai kreipiasi į antrines automobilių tobulinimo įmones, kurios padeda išspręsti visas bėdas.
Nors kapitalizmas yra dažnai peikiamas, tačiau turtingi žmonės jį puikiai išnaudoja, nes jeigu turėsi didelį maišą pinigų, kompanija pasiryš jūsų „Ferrari" pritaikyti net ir kelionėms į Mėnulį.
Leiskite jums pristatyti šį „Ferrari 458 Italia". Vienas gražiausių kompanijos automobilių, kuris yra aprūpintas 4,5 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto net 570 arklio galių. Bene daugelis sutinka, jog aštuonių cilindrų agregatas skleidžia bene geriausią garsą pasaulyje. Aišku tai yra individualus dalykas, bet burnoti, jog ilgametę patirtį turinčios kompanijos sukurti varikliai skleidžia neįtikėtinai bjaurų garsą.
Už kadro, taip pat stovi ir šio automobilio savininkas, kuris nepagailėjo pinigų šį automobilį įsigyti ne Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet Italijoje. Jis specialiai nuvyko į gimtąjį „Ferrari" miestą, sumokėjo neįvardinamą sumą pinigų, jog „Ferrari" pagamintų automobilį specialiai jam su tam tikrais elementais. Išduosime mažą paslaptį. Jeigu norite pamatyti, kaip gimsta jūsų automobilis, už tai turėsite sumokėti beveik 2,500 eurų sumą.
Kaip ir dauguma ekscentriškų žmonių, kurie nusiperka tokius automobilius, po galutinio rezultato būna nepatenkinti. Sugrįžus į Jungtines Amerikos Valstijas, automobilio savininkas kreipėsi į kelias automobilių tobulinimo įmones, kurios padėtų surasti tinkamus lengvo lydinio ratlankius, anglies pluošto detales ir pan.
Nors darbai dar nepasibaigė, tačiau pirminius rezultatus jau turime. „ADV.1" - lengvo lydinio ratlankių kompanijai buvo patikėta užduotis sukurti pagal užsakymą ratus, kurie atitiktų savininko skonį.
„ADV1" buvo tokia geranoriška, jog sukūrė du pavyzdžius, kuriuos išvysite nuotraukoje. Antrasis ir dabartinis „Ferrari 458 Italia" stovis yra viršuje esančiose nuotraukose. Tuo tarpu žemiau išvysite, kaip automobilis atrodė anksčiau.
Kuris etapas geriau atrodo?
Žmonės, kurie perka brangius, egzotiškus ir ekstravagantiškus super automobilius, žino tiksliai ko nori. Ne veltui daugelis automobilių gamintojų sukūrė specialias patobulinimų programas, kuriomis pasinaudojus, kiekvienas klientas gali susikurti tik jam tinkantį automobilį.
Aišku tobulinimo galimybės nėra beribės, nes viskas apsiriboja kėbulo spalva, lengvo lydinio ratlankiais, interjero spalva ir kitomis smulkmenomis. Visgi žmonės nusipirkę brangų žaisliuką, dažnai kreipiasi į antrines automobilių tobulinimo įmones, kurios padeda išspręsti visas bėdas.
Nors kapitalizmas yra dažnai peikiamas, tačiau turtingi žmonės jį puikiai išnaudoja, nes jeigu turėsi didelį maišą pinigų, kompanija pasiryš jūsų „Ferrari" pritaikyti net ir kelionėms į Mėnulį.
Leiskite jums pristatyti šį „Ferrari 458 Italia". Vienas gražiausių kompanijos automobilių, kuris yra aprūpintas 4,5 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto net 570 arklio galių. Bene daugelis sutinka, jog aštuonių cilindrų agregatas skleidžia bene geriausią garsą pasaulyje. Aišku tai yra individualus dalykas, bet burnoti, jog ilgametę patirtį turinčios kompanijos sukurti varikliai skleidžia neįtikėtinai bjaurų garsą.
Už kadro, taip pat stovi ir šio automobilio savininkas, kuris nepagailėjo pinigų šį automobilį įsigyti ne Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet Italijoje. Jis specialiai nuvyko į gimtąjį „Ferrari" miestą, sumokėjo neįvardinamą sumą pinigų, jog „Ferrari" pagamintų automobilį specialiai jam su tam tikrais elementais. Išduosime mažą paslaptį. Jeigu norite pamatyti, kaip gimsta jūsų automobilis, už tai turėsite sumokėti beveik 2,500 eurų sumą.
Kaip ir dauguma ekscentriškų žmonių, kurie nusiperka tokius automobilius, po galutinio rezultato būna nepatenkinti. Sugrįžus į Jungtines Amerikos Valstijas, automobilio savininkas kreipėsi į kelias automobilių tobulinimo įmones, kurios padėtų surasti tinkamus lengvo lydinio ratlankius, anglies pluošto detales ir pan.
Nors darbai dar nepasibaigė, tačiau pirminius rezultatus jau turime. „ADV.1" - lengvo lydinio ratlankių kompanijai buvo patikėta užduotis sukurti pagal užsakymą ratus, kurie atitiktų savininko skonį.
„ADV1" buvo tokia geranoriška, jog sukūrė du pavyzdžius, kuriuos išvysite nuotraukoje. Antrasis ir dabartinis „Ferrari 458 Italia" stovis yra viršuje esančiose nuotraukose. Tuo tarpu žemiau išvysite, kaip automobilis atrodė anksčiau.
Kuris etapas geriau atrodo?