• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ automobilius gaminantys italai niekada negalvojo apie Jūsų norus. Nuo pat „Ferrari“ įkūrimo pradžios, italų inžinieriai kurdavo tik tokius automobilius, kurie patikdavo tik jiems, o ne kitiems. Todėl nenuostabu, jog 99% pro „Ferrari“ gamyklos vartus išriedėję modeliai nebuvo praktiški, patogūs, lengvai vairuojami  ar manevringi. Vis dėlto, jeigu jūsų banko sąskaitoje yra bent keletas milijonų eurų, sukaupkite visą drąsą ir kreipkitės į „Ferrari“, kuri už tam tikrą atlygi sukurs automobilį, kokio norėtumėte Jūs. 
Hassanalas Bolkiahas – ne tik Brunėjaus sultonas, bet ir didžiulis automobilių entuziastas. Į tarptautinės bendruomenės akiratį retai patenkantis sultonas turi vieną didžiausių automobilių kolekcijų pasaulyje, kurią matė tik keletas išrinktųjų. O tie kurie matė, net negali įvardinti tikslaus automobilių skaičiaus. Vieni sako, jog Hassanalui Bolkiah priklauso apie 100 įvairių automobilių, kiti įvardija 200 ar 300.
Išskirtiniams automobiliams silpnybę turi ir Brunėjaus karališkosios šeimos narys – Jefris Bolkiah – Brunėjaus princas. Būtent jis 10-ame dešimtmetyje nuvyko į Italiją, į „Ferrari“ būstinę su prašymu jam pagaminti „Ferrari 456 GT“ universalą.

„Ferrari“ automobilius gaminantys italai niekada negalvojo apie Jūsų norus. Nuo pat „Ferrari“ įkūrimo pradžios, italų inžinieriai kurdavo tik tokius automobilius, kurie patikdavo tik jiems, o ne kitiems. Todėl nenuostabu, jog 99% pro „Ferrari“ gamyklos vartus išriedėję modeliai nebuvo praktiški, patogūs, lengvai vairuojami  ar manevringi. Vis dėlto, jeigu jūsų banko sąskaitoje yra bent keletas milijonų eurų, sukaupkite visą drąsą ir kreipkitės į „Ferrari“, kuri už tam tikrą atlygi sukurs automobilį, kokio norėtumėte Jūs. 
Hassanalas Bolkiahas – ne tik Brunėjaus sultonas, bet ir didžiulis automobilių entuziastas. Į tarptautinės bendruomenės akiratį retai patenkantis sultonas turi vieną didžiausių automobilių kolekcijų pasaulyje, kurią matė tik keletas išrinktųjų. O tie kurie matė, net negali įvardinti tikslaus automobilių skaičiaus. Vieni sako, jog Hassanalui Bolkiah priklauso apie 100 įvairių automobilių, kiti įvardija 200 ar 300.
Išskirtiniams automobiliams silpnybę turi ir Brunėjaus karališkosios šeimos narys – Jefris Bolkiah – Brunėjaus princas. Būtent jis 10-ame dešimtmetyje nuvyko į Italiją, į „Ferrari“ būstinę su prašymu jam pagaminti „Ferrari 456 GT“ universalą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari 456 GT Venice“: Brunėjaus princo užgaida


Ar jums atrodo, jog Brunėjaus princas atvykęs į „Ferrari“ būstinę padėjo milžinišką pinigų krepšį ant stalo ir liepė išpuikusiems italams jam sukurti naują „456 GT“ versiją? Nenustebtume, jeigu taip ir buvo. Vis dėlto, „Ferrari“ vadovai į šį princo prašymą pažvelgė kitomis akimis.

REKLAMA

„Ferrari 456 GT Venice“: Brunėjaus princo užgaida


Jie pasiturinčiam vyrui pasakė – „Užsakyk septynis tokius modelius ir mes tau juos pagaminsime per vienerius metus. Be to, kiekvienas egzempliorius tau kainuos po 1,5 mln. dolerių.“ Ir žinote ką? Brunėjaus princas sutiko.
„Ferrari“ vadovai puikiai žinojo, jog šį projektą jiems padės įgyvendinti ilgamečiai partneriai iš „Pininfarina“. Būtent šios bendrovės specialistai padėdavo įgyvendinti pačias beprotiškiausias „Ferrari“ klientų užgaidas.

REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari 456 GT Venice“: Brunėjaus princo užgaida


„456 GT Venice“ vardu pavadintas modelis turėjo tuos pačius mechaninius komponentus kaip ir kupė. Priekyje tūnojo 5,5 litro, 12 cilindrų benzininis variklis, galėjęs išvystyti 442 arklio galias.
„Pininfarina“ dirbtuvėse naują kėbulą gavęs „456“ akimirksniu tapo pačiu greičiausiu universalu pasaulyje. Pamirškite „M5“ ar bet kurį kitą panašaus tipo automobilį. Šis „Ferrari“ kūrinys iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per maždaug 5 sekundes ir pasiekti 300 km/val. greitį. Anuomet tokius parametrus demonstruodavo tik tokie automobiliai kaip „Ferrari 456 GT“, „Maserati Quattroporte“ ar „Porsche 911“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari 456 GT Venice“: Brunėjaus princo užgaida


„GT Venice“ universalas nebuvo vienintelis projektas prie kurio tuomet dirbo „Pininfarina“. Brunėjaus princas apie savo projektą greičiausiai užsiminė Brunėjaus sultonui, kuris saulės greičiu susisiekė su „Ferrari“ ir liepė jam sukurti „456“ sedaną. Taip, brangieji – sedaną.
Ši versija taip pat turėjo standartinio „456 GT“ agregatus, turėjo identiškai atrodantį interjerą. Skyrėsi tik kėbulo tipas ir žinoma – kaina.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų