Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ferrari 250“ modelių serija iki šiol yra viena geidžiamiausių „
Ferrari“ automobilių linijų. Iš viso 1952-1964 m. laikotarpiu buvo pagaminta 250 bendro naudojimo keliams skirtų automobilių, todėl nenuostabu, jog per pastaruosius kelerius metus aukcionuose pasirodę egzemplioriai buvo parduoti už rekordines sumas.
Šiandien tokį automobilį labai sunku rasti, net ir turint neribotą biudžetą, tačiau dabar atrodo, jog pagaliau atsirado išeitis ieškantiems išskirtinai reto „250 GT SWB“, bet tik su sąlyga, jog labai stipriai nesikabinėsite prie autentiškumo trūkumo.
Netoli Nortamptono, Jungtinėje Karalystėje, įsikūrusi bendrovė „RML“ specializuojasi išskirtinių ir neeilinių projektų gamyba. Vienas iš naujausių šios bendrovės projektų yra smarkiai modernizuota „Ferrari 250 GT SWB“ versija. Tiesą sakant, tai daugiau nei tai, nes, išskyrus originalią platformą, automobilis neturi beveik nieko bendro su retuoju „Ferrari“.
„RML“ modernią „Ferrari 250 GT SWB“ versiją sukonstravo su nuostabiu dėmesiu detalėms. Automobilio kėbulas buvo pagamintas siekiant preciziškai atkartoti originalaus modelio kėbulo formas. Vis dėlto, jeigu originalus „Ferrari 250 GT SWB“ buvo grubus ir agresyvus automobilis, „RML“ versija pasižymės švelniai, patogiai ir komfortiškai veikiančia pakaba, kurios veikimo ypatumai leis tūkstančius kilometrų įveikti nesiskundžiant komforto stoka.
„Pagrindinė šio projekto užduotis buvo sukurti tokį automobilį, kuris iš tikrųjų būtų tinkamas naudoti kasdien. Tokį, kuriuo galėčiau važiuoti į Le Maną, grįžti namo ir po to vis dar galėčiau vaikščioti“, – reikalavimus projektui įvardija „RML“ atstovai.
Trumposios ratų bazės automobilyje sumontuoti pagal užsakymą pagaminti „Öhlins“ amortizatoriai, kurie bandomajame automobilyje reguliuojami dviem kryptimis. Tokiu būdu „RML“ siekia atrasti idealią pakabos konfigūraciją, kuri, šiai dienai, nėra galutinė. kad „RML“ galėtų atlikti visus galutinius pakeitimus, kai prasidės bandymai.
Ši moderni interpretacija yra šiek tiek didesnė už originalą. Automobilio ilgis siekia 4264 mm, o plotis 1954 mm. Jis taip pat sveria šiek tiek daugiau nei originalas – 1470 kilogramų. Vien dėl komforto įrangos bei naujos specifikacijos variklio.
Teigiama, kad salonas sukurtas taip, kad jame tilptų iki 180 cm ūgio vairuotojai. Salone taip pat įdiegtos modernios funkcijos, įskaitant elektra valdomas priekines sėdynes, puodelių laikiklius, oro kondicionierių ir pažangią informacijos ir pramogų sistemą su navigacija ir išmaniųjų telefonų jungtimis.
Po variklio gaubtu slypi patobulintas 5,5 litro, V12 tipo variklis, išvystantis 479 arklio galias 568 niutonmetrų sukimo momentą. Tokia galia užtikrina, kad pagreitis nuo 0 iki 100 km/val. trunka vos 4,1 sekundės. Maksimalus greitis siekia 290 km/val.
V12 variklis sujungtas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, galia perduodama galiniams ratams per riboto praslydimo diferencialą.
„RML“ planuoja surinkti vos 30 „Short Wheelbase“ egzempliorių, o kiekvienam jų pagaminti prireiks maždaug šešių mėnesių. Maždaug 70 procentų automobilių tikimasi eksportuoti.
Pradinė šio projekto kaina – 1,62 mln. eurų arba kelis kartus pigiau negu originalus „250 GT SWB“ modelis.
„Ferrari 250“ modelių serija iki šiol yra viena geidžiamiausių „
Ferrari“ automobilių linijų. Iš viso 1952-1964 m. laikotarpiu buvo pagaminta 250 bendro naudojimo keliams skirtų automobilių, todėl nenuostabu, jog per pastaruosius kelerius metus aukcionuose pasirodę egzemplioriai buvo parduoti už rekordines sumas.
Šiandien tokį automobilį labai sunku rasti, net ir turint neribotą biudžetą, tačiau dabar atrodo, jog pagaliau atsirado išeitis ieškantiems išskirtinai reto „250 GT SWB“, bet tik su sąlyga, jog labai stipriai nesikabinėsite prie autentiškumo trūkumo.
Netoli Nortamptono, Jungtinėje Karalystėje, įsikūrusi bendrovė „RML“ specializuojasi išskirtinių ir neeilinių projektų gamyba. Vienas iš naujausių šios bendrovės projektų yra smarkiai modernizuota „Ferrari 250 GT SWB“ versija. Tiesą sakant, tai daugiau nei tai, nes, išskyrus originalią platformą, automobilis neturi beveik nieko bendro su retuoju „Ferrari“.
„RML“ modernią „Ferrari 250 GT SWB“ versiją sukonstravo su nuostabiu dėmesiu detalėms. Automobilio kėbulas buvo pagamintas siekiant preciziškai atkartoti originalaus modelio kėbulo formas. Vis dėlto, jeigu originalus „Ferrari 250 GT SWB“ buvo grubus ir agresyvus automobilis, „RML“ versija pasižymės švelniai, patogiai ir komfortiškai veikiančia pakaba, kurios veikimo ypatumai leis tūkstančius kilometrų įveikti nesiskundžiant komforto stoka.
„Pagrindinė šio projekto užduotis buvo sukurti tokį automobilį, kuris iš tikrųjų būtų tinkamas naudoti kasdien. Tokį, kuriuo galėčiau važiuoti į Le Maną, grįžti namo ir po to vis dar galėčiau vaikščioti“, – reikalavimus projektui įvardija „RML“ atstovai.
Trumposios ratų bazės automobilyje sumontuoti pagal užsakymą pagaminti „Öhlins“ amortizatoriai, kurie bandomajame automobilyje reguliuojami dviem kryptimis. Tokiu būdu „RML“ siekia atrasti idealią pakabos konfigūraciją, kuri, šiai dienai, nėra galutinė. kad „RML“ galėtų atlikti visus galutinius pakeitimus, kai prasidės bandymai.
Ši moderni interpretacija yra šiek tiek didesnė už originalą. Automobilio ilgis siekia 4264 mm, o plotis 1954 mm. Jis taip pat sveria šiek tiek daugiau nei originalas – 1470 kilogramų. Vien dėl komforto įrangos bei naujos specifikacijos variklio.
Teigiama, kad salonas sukurtas taip, kad jame tilptų iki 180 cm ūgio vairuotojai. Salone taip pat įdiegtos modernios funkcijos, įskaitant elektra valdomas priekines sėdynes, puodelių laikiklius, oro kondicionierių ir pažangią informacijos ir pramogų sistemą su navigacija ir išmaniųjų telefonų jungtimis.
Po variklio gaubtu slypi patobulintas 5,5 litro, V12 tipo variklis, išvystantis 479 arklio galias 568 niutonmetrų sukimo momentą. Tokia galia užtikrina, kad pagreitis nuo 0 iki 100 km/val. trunka vos 4,1 sekundės. Maksimalus greitis siekia 290 km/val.
V12 variklis sujungtas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, galia perduodama galiniams ratams per riboto praslydimo diferencialą.
„RML“ planuoja surinkti vos 30 „Short Wheelbase“ egzempliorių, o kiekvienam jų pagaminti prireiks maždaug šešių mėnesių. Maždaug 70 procentų automobilių tikimasi eksportuoti.
Pradinė šio projekto kaina – 1,62 mln. eurų arba kelis kartus pigiau negu originalus „250 GT SWB“ modelis.