Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Akimis bėgdamas per Fast Lap dalyvių sąrašą nenorom akis užklivau už Mareks Matvejevs (MAREXM), kuris A2000 F klasėje važiuos su 1999 metų Lotus Elise. Automanas tokių dalykų be dėmesio nepalieka ir pasidomėjo, kas tas MAREXM ir kokia ta jo mašina. Po kelias dienas trukusios paieškos, pavyko surasti mistišką latvį važiuojantį su mažu Britanijos inžinerijos stebuklu.
Minėtasis Lotus Elise į Latviją pakliuvo iš Didžiosios Britanijos. Mareks nėra jos šeimininkas. Jis tik ją prikėlė iš numirusių. Tačiau tikrasis šeimininkas jam paskolino šį bolidą. Įdomu ir tai, kad MAREXM normalioje trasoje nei karto su šiuo Lotus Elise nevažiavo. Jau nekalbant apie Kačerginę. Todėl iš anksto visų atsiprašo, jei taps spuogu trasoje.
Bet grįžtame prie automobilio. 1999 Lotus Elise standarte turi vos daugiau nei 100 AG. Tais laikais tokio svorio automobiliui buvo gana, tačiau šiandien mažoka. Todėl nagingi latviai į galą sukišo 1,8 litro darbinio tūrio vvt variklį, kuris išvysto 195 AG ir 198 Nm. Čia jau rimta. Todėl labai laukiam Lotus Elise akistatos su Kačerginės lenktynių trasa. Ir linkime, kad nebūtų akistatos su trasos atitvarais. Gaila būtų tokį daiktą gabalais į Latviją vežti.
P.S. Tiesa dar vakar Mareks minėjo, kad Lotus Elise yra išardytas. Dedamas naujas body kitas, kiti elementai. Todėl Linkime jam darbingų naktų.
Akimis bėgdamas per Fast Lap dalyvių sąrašą nenorom akis užklivau už Mareks Matvejevs (MAREXM), kuris A2000 F klasėje važiuos su 1999 metų Lotus Elise. Automanas tokių dalykų be dėmesio nepalieka ir pasidomėjo, kas tas MAREXM ir kokia ta jo mašina. Po kelias dienas trukusios paieškos, pavyko surasti mistišką latvį važiuojantį su mažu Britanijos inžinerijos stebuklu.
Minėtasis Lotus Elise į Latviją pakliuvo iš Didžiosios Britanijos. Mareks nėra jos šeimininkas. Jis tik ją prikėlė iš numirusių. Tačiau tikrasis šeimininkas jam paskolino šį bolidą. Įdomu ir tai, kad MAREXM normalioje trasoje nei karto su šiuo Lotus Elise nevažiavo. Jau nekalbant apie Kačerginę. Todėl iš anksto visų atsiprašo, jei taps spuogu trasoje.
Bet grįžtame prie automobilio. 1999 Lotus Elise standarte turi vos daugiau nei 100 AG. Tais laikais tokio svorio automobiliui buvo gana, tačiau šiandien mažoka. Todėl nagingi latviai į galą sukišo 1,8 litro darbinio tūrio vvt variklį, kuris išvysto 195 AG ir 198 Nm. Čia jau rimta. Todėl labai laukiam Lotus Elise akistatos su Kačerginės lenktynių trasa. Ir linkime, kad nebūtų akistatos su trasos atitvarais. Gaila būtų tokį daiktą gabalais į Latviją vežti.
P.S. Tiesa dar vakar Mareks minėjo, kad Lotus Elise yra išardytas. Dedamas naujas body kitas, kiti elementai. Todėl Linkime jam darbingų naktų.