• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Europos Sąjungos šalys tarpusavyje nesutaria dėl susitarimo, kuriuo būtų atidėtas arba sušvelnintas „Euro 7“ taršos reglamentas, su kuriuo Europos Sąjunga nori dar labiau sugriežtinti išmetamųjų teršalų ribas.


Europos Sąjungos šalys tarpusavyje nesutaria dėl susitarimo, kuriuo būtų atidėtas arba sušvelnintas „Euro 7“ taršos reglamentas, su kuriuo Europos Sąjunga nori dar labiau sugriežtinti išmetamųjų teršalų ribas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aštuonios ES narės, įskaitant Prancūziją ir Italiją, nepritaria griežtesnėms taisyklėms, argumentuodamos, kad automobilių gamintojai ir taip patiria spaudimą įgyvendindami bloko planuojamą draudimą 2035 m. pardavinėti CO2 išmetančius automobilius.

REKLAMA

Nuo 1992 m., kai buvo priimtas pirmasis taisyklių rinkinys, vadinamas „Euro 1“ taršos standartas, Europos Sąjunga palaipsniui griežtino transporto priemonių išmetamųjų teršalų ribas.


Naujos kartos „Volkswagen Passat“

Europos automobilių gamintojai tvirtina, jog „Euro 7“ taršos standartas, kuris turėtų įsigalioti nuo 2025 m. taptų didžiule našta, o reglamento teikiama nauda aplinkosaugai būtų nereikšminga.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas didžiausių „Euro 7“ taršos standarto kritikų, „Stellantis“ koncerno vadovas, Carlosas Tavaresas sakė, kad dėl Europos Komisijos pasiūlymų padidėtų visų transporto priemonių kainos, o tai apribotų mažesnes pajamas gaunančių šeimos ūkių judėjimo laisvę.


ES šiuo metu pirmininkaujanti Ispanija kitą savaitę tikisi pateikti kompromisinį projektą, tačiau valstybės narės į šį pasiūlymą, vis dar, žiūri skeptiškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Briuselyje įsikūrusi „Transport & Environment“ lobistų grupė šį projektą kritikavo, teigdama, kad šalys nusileido automobilių gamintojų grasinimams ir nusprendė atsisakyti priemonių, kurios užkirstų kelią sveikatos sutrikimams ir ankstyvoms mirtims.

REKLAMA

„Šiame naujame pirmininkaujančios Ispanijos pasiūlyme: automobilių išmetamųjų teršalų ribinės vertės buvo sušvelnintos. Lyginant su „Euro 6“ standartu, lengviesiems automobiliams ir furgonams išmetamų teršalų ribos nekeičiamos, net dyzeliui, kuriam leidžiama išmesti daugiau NOx (azoto oksido) teršalų nei benzinui“, – piktinosi lobistų grupės atstovai.

REKLAMA

Prancūzijos finansų ministras Bruno Le Maire'as sakė, kad ES turėtų apskritai atsisakyti „Euro 7“ standarto, nes jis Europos automobilių gamintojams lemiamu, pereinamuoju laikotarpiu link elektrifikacijos reikalautų investuoti į naują technologiją, kuri aplinkosauginiu požiūriu, būtų bevertė.


ES šalims suderinus savo poziciją dėl „Euro 7“, jos pradės derybas su Europos Parlamentu dėl galutinės taršos reglamento formos.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų