Sekmadienį kvalifikacinių važiavimų metu trasą jau buvo šlapia, o su lietaus debesimis į lietuvio K. Navicko komandos kiemą atslinko ir techninės problemos – ketvirtojo kvalifikacinio važiavimo antrame rate nutrūko Kasparo „Škoda Fabia S1600” akceleratoriaus pedalo spyruoklė.
„Dvi visiškai skirtingos dienos – pirmąją puikios sąlygos leido parodyti automobilio galimybes, tuo tarpu sekmadienį pirmąjį kvalifikacinį važiavimą jau važiavome lietaus padangomis“, - pasakojo Kasparas Navickas. „Nors trečiajame važiavime ilgą laiką buvau užstrigęs už prancūzų lenktynininko, pavyko išlaikyti aukštą poziciją etapo įskaitoje. Na o ketvirtasis važiavimas buvo tikras išbandymas – nutrūkus spyruoklei teko daug dirbti stabdžiais ir sankaba, kad saugiai finišuočiau. Mechanikai padirbėjo ir į pusfinalį jau išvažiavau su nauja spyruokle. Startavęs iš geros pozicijos pusfinalyje palaikiau gerą tempą, bet reikėjo pakovoti su savimi, nes akceleratoriaus pedalo jautrumas kardinaliai skyrėsi nuo to, prie ko jau buvau pripratęs viso sezono metu. Džiaugiamės, jog pavyko patekti į finalą, Ispanijoje tikrai dėsime visas jėgas siekdami pakartoti tokį rezultatą.“
K. Navicko „Super 1600” klasėje pirmas finišavo vengras Krisztianas Szabo, kuris susigrąžino po Švedijos etapo prarastą pirmąją čempionato poziciją. Tuo tarpu Kasparas šiame etape iš viso surinko 21-ą tašką ir pakilęs net per penkias pozicijas aukštyn įsitaisė lyderių dešimtuke.
Desertu žiūrovams, kaip ir kiekviename etape, tapo „SuperCar” klasės finalas, kuriame netrūko intrigos ir lenktyninių apsistumdymų. Jau pirmame rate į priekį šovęs švedas Johanas Kristofferssonas atitrūko nuo varžovų ir finišavo pirmas, tuo tarpu už jo virusioje dramatiškoje kovoje geriausiai sekėsi antrą vietą užėmusiam Andreasui Bakkerudui ir vietinių gerbėjų gausiai palaikytam Sebastianui Loebui, kuris paskutiniame rate sugebėjo aplenkti dabartinį čempionato lyderį Petterį Solbergą ir pasimėgauti podiumu.